weet het ff niet meer

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door nian, 23 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Hoi,
    Top dat ze in ieder geval niet meer gilt. Dat is het meest frustrerende. Hopelijk vannacht weer een wat betere nacht! Hier ook vaak gebroken nachten, maar dan is het speen erin of even sussen en verder slapen. Dat valt nog te overzien. Het lijkt erop dat het eerste bezoekje aan de osteopaat heeft geholpen of niet? Wanneer moet je weer?
    Ben je weer een beetje bijgekomen? Fijn weekend!

2. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Ik denk dat ze nu ook weer even moet wennen dat ze naar bed gebracht wordt. Esmee huilde voor de osteopaat ook veel, toen ze geen pijn meer had wilde ze ook niet naar bed. Moest de 3 RRR weer invoeren en nu gaat het weer stukken beter...

3. nian

nian Lid

22 apr 2007
    26
    0
    0
    drenthe
    Hoi , mir1976 en kissie

Afgelopen heb ik haar nog gevoed voor ik in bed stapte zelf want toen was ze zelf wakker geworden onder het drinken viel ze in slaap, heb dr lekker in bed gelegd en vanmorgen om half 6 kwam ze weer , weer gevoed en weggelegd en toen werd ze "echt " wakker om half 9.

Dus ik heb heerlijk geslapen, indd moet ik zeggen na het bezoek aan de osteopaat is het echt anders geworden... super hoor

Zij en ik kunnen beiden weer lachen! Het stuk rijden was het dubbel en dwars waard naar die man.
    Ik moet in principe 8 mei weer heen , hij zei dat het goed was om 2 weken tussen de behandeling te laten zitten maar mocht het eerder weer mis zijn kan ik bellen en dan kunnen we weer direct terecht.
    Dus ik ben helemaal blij ,nog niet helemaal bijgetankt maar goed dit is al honderd keer beter dan voor het osteopaat bezoek.

bedankt voor het lezend/luisterend oor en de tips!

groetjes Nian

4. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Wat fijn dat er al zoveel verbetering is! Geniet ervan meid.

5. nian

nian Lid

22 apr 2007
    26
    0
    0
    drenthe
    hoi cha cha,

Dat doe ik echt zeker, wereld van verschil ze heeft vannacht zelfs door geslapen!

groetjes Nian

6. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    :D :D top :D :D

7. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    lekker zeg, moet jij er ook zo aan wennen dat je kindje wakker is zonder te huilen? Toen Esmee naar de osteopaat was geweest zat ik gewoon te wachten tot ze ging huilen terwijl ze dit niet deed. Heel vreemd in het begin...

8. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    pfffffffff ik begrijp je helemaal compleet.

ik ben nog steeds vermoeid hoor van terence.

nu krijst hij en huilt hij niet meer zo erg.tot voor een kleine anderhalve maand.

hij begon ook met 3 weken te krijsen, maar nam wel de borstvoeding.
    ook naar de osteopaat geweest en heeft hij hem tot 4 x toe behandeld en in bakerde hem in .

ik vind dat alles goed geholpen met terence, hij ligt nu alleen te jammeren voordat hij in slaap valt, tuurlijk huilt hij soms even maar dan niet zo erg als in het begin.

ik kan er soms nog steeds niet tegen, dan maak ik alles gewoon weer mee als toen in het begin.

ik ben heel erg blij voor je dat het nu wat beter gaat,ik had in het begin ook meteen verschil gemerkt van terence.
    meid ik wens je heel veel sterkte
    en bid voor je dat het weer goed komt met jou en de kleine meid, kun je weer van haar genieten.
    ..liefs ...loesmari

Deel Deze Pagina