Dag allemaal, Jaime drinkt op zich goed haar flesjes melk leeg. Geen enkel probleem, als de speen eraan komt weet ze wat te doen. Nu het alleen wat warmer wordt en wij ook volgende maand op vakantie gaan, dacht ik laat ik eens wat vaker proberen wat water of diksap uit een flesje te geven.... Ze drinkt dat dus gewoon niet. Bijt op de speen en alles wat er aan water of diksap in haar mond komt, loopt er aan de zijkant zo weer uit. Komt dit heel bekend voor? En hebben jullie misschien tips hoe ik dit kan aanpakken? Ik hoop toch dat ze met de vakantie al wel wat extra kan drinken. Alvast bedankt. Groetjes Senseemillia
hier ook hoor tycho wil niets anders uit een fles dan melk ok niet uit een tuitbeker of iets dergelijks weet niet of het bij jou werkt maar tycho drinkt al vanaf 6maand uit een rietje gewoon een pakje roosvicee zeg maar dat gaat prima
Hier ook een dametje dat niks anders uit de fles wil, ze trekt er een vies gezicht bij. Ik heb nu de antilekbeker van difrax, maar heb de antilek er uit gesloopt. Zo drinkt ze wel, nog niet veel, maar ach ieder druppel is er 1
Quinn wilde ook niets drinken tot 2 dagen terug. Diksap/thee dat soort dingen wil hij niet, maar roosvicee lijkt hij best lekker te vinden. Ik wil die pakjes ook eens gaan proberen. Vind dat wel handig voor onderweg.
Ik kreeg hier laatst de tip om het een beetje warm te maken, net als melk zeg maar. Dit geprobeerd bij mijn eigen 'sapjes weigeraar' en tja het helpt bij ons wel een beetje moet ik zeggen. maargoed t is een tip... Succes ermee
Bedankt voor de tips. Ik ga zo eens kijken of ik zo'n rietjes beker kan kopen, want een antilekbeker wilde ze ook niet. De tip van het warm maken van het water vind ik ook een hele goeie. Ga ik ook maar eens proberen. Gek eigenlijk heh, met dit weer drinken volwassenen het liefst lekker een koud drankje.. Groetjes Sensee
ik zou het uit een ander flesje geven dan waar ze melk uit drinkt, en dan met bijvoorbeeld een dental speen, meestal lukt dat wel, succes
Warm maken! Ik heb vandaag oplosthee van Zonnatura geprobeerd, warm uiteraard en dat ging er ineens wel in! Toen het was afgekoeld moest ze er niks van weten!
teven had dat eerst ook wel, ik ben gewoon blijven proberen, n toen wou hij het wel. Ik deed/doe ook wel eens hem uit een gewone beker laten drinken, meestal vinden ze dit wel interressant.
Hoi Sens, Ik heb Emme gister idd gewoon wat warm water gegeven. Ging prima. Tupperware heeft trouwens heel handige bekers met een deksel met een gaatje voor het rietje.
Die beker heb ik ook en is echt aan te raden. Serjenka drinkt al geen fles meer sinds ze 10 maanden is. Ze drinkt alles met een rietje, ook haar melk. Mss dat het bij jou kindje ook lukt om drank aan te bieden met een rietje. Succes alvast!
dit heeft terence nou ook. weet je wat je kunt doen, heb ik ook gedaan ik pak de speen waarmee hij altijd melk uit drinkt en zet het op de andere fles waar je water of diksap in heb gedaan, soms neemt hij het wel, maar dat mocht ook niet meer baten. ik maak het water wat lauw en dan geef ik het hem.(ook met diksap) hij drinkt het eerst op maar wanneer het afkoelt hoeft hij niet meer, net als de andere baby's hier.