Hallo, Ik zou graag de opa's en oma's willen verrassen met een mooie kerstbal met bijvoorbeeld de tekst 'liefste opa/oma' of iets in die trend... Ik heb al wat gezocht op internet, maar kan alleen maar sites vinden waar je ze kan laten maken, en dan zijn ze niet zo mooi, en best wel duur.. Heeft iemand ze toevallig gezien, of weet iemand een site waar je ze kan laten maken en dat ze niet al te duur zijn?
Ik heb hier ook al naar gezocht... kon ook niks vinden. Misschien kun je ze zelf maken met glasverf? Succes! Xx
Ik heb zelf een plotter om folie uit te snijden, daar doe ik ook veel mee. Hartstikke leuk idee zo'n kerstbal. Alleen onze Uk wordt pas in April geboren. Haha. Ga met die folie ook teksten op de muur maken en de naam op de deur enzovoorts. Misschien een idee om zo'n folie te bestellen en het overtrekken en uit te snijden. Een A4 vel kost 0,75 cent. Toen ik de plotter niet had, deed ik ook alles met de hand.
Weet niet of je een intratuin in de buurt heb? Die hebbe ze met kerst periode volgens mij ook en kruitvat heb ook mooie kwaliteit
Bij xenos hebben ze van die kerststallen die je uit elkaar kan klikken! Foto/tekstje erin en klaar. Leuk idee!
Bedankt voor jullie tips en reacties! Ik ben niet zo mega handig, dus met glasverf gaat niet echt mooi worden ben ik bang, hihi. Maar bij Intratuin/Kolbach ga ik zeker even kijken. Bij de Xenos zou inderdaad ook nog kunnen!