Hoi Meiden, Ik weet niet of ik het onder het goede topic zet....sorry anders alvast. Ik heb een aantal maanden geleden mijn implanon laten verwijderen. Over gegaan op de pil omdat er wel een kinderwens is alleen niet direct. Nu ben ik ook geen held met het slikken van de pil. Nu ben een aantal dagen de pil wel vergeten. Nu een lichte bloeding. Is het het beste om nu helemaal geen pil te slikken of gewoon doorslikken. 1 jan stoppen wij zowiezo met de pil.
Ik zou stoppen, zeker als je over 3weken toch stopt. Waarom ben je de pil gaan gebruiken? Je lichaam heeft toch echt ff tijd nodig on je cyclus te reorganiseren. Met een beetje pech duurt dat lang. Ik zou als ik jou was zsm stoppen en dan maar seks met condooms hebben. Hopelijk is je cyclus snel normaal! Groetjes!
Implanon werkte niet naar behoren. Om de haverklap aan het bloeden. Voor mijn cyclus ben ik niet zo bang. Bij 1e eerste ronde raak 2e 3e ronde werd mk daarna na 2 maanden weer zwanger. Wil natuurlijk nu niks zeggen maar vandaar dat ik er niet zo bang voor ben ☺