Ach, ik ben ruim 27 dagen over tijd, nog steeds niet ong en ook niet zwanger (2x negatief 2 weken geleden getest). Om gek van te worden
Hè gatver wat vervelend. Ben je al bij je HA geweest? Zou ik gewoon even doen als je nog niet geweest bent. Hoop iig voor je dat je snel ongesteld wordt.
Hoi Julied, Ik ken het gevoel wel. IK heb een cyclus van rond de 90 dagen alleen maar gehad. Maar hoe lang geleden ben je gestopt dan. Want het kan wel zo zijn dat als je net gestopt bent dat je lichaam aan het ontpillen is. Ik wens je wel succes. Gr Sas
Ik ben al ruim een jaar met de pil gestopt, dus ontpillen lijkt me onwaarschijnlijk. Heb wel erg pijn aan mijn tepels, maar dat zal misschien in mijn hoofd zijn he!
Nou dan zal ik langs de HA gaan want wie weet ben je wel zwanger. Met een bloedtest kunnen hun het zien. Succes.
Ach, ik denk dat het beter is als ik nog een weekje wacht en de gyneacoloog me uitsluitsel geeft! Dan is er geen twijfel meer! In de tussentijd pas ik goed op met wat ik eet, je weet maar nooit...
als ik jou was zou ik gewoon nog een keertje testen.... en anders snel naar de h.a of gynaceoloog... Succes!
hai julied hahaha 27 dagen overtijd ik had allang bij de huisarts gezeten hoor ik snap niet dat je het uithou om nog misschien te wachten kom meid nog een keer testen of lang je huisarts voor een bloedtest ik moet zeggen dat ik bij mijn jongste zoon ook 4 negatieve testen heb gehad hoor ondanks dat ik al 6 weken zwanger was sucses! liefs linda
Ik zal morgen een test halen na het werk en woensdagmorgen testen. Ik hou jullie op de hoogte! Welke test raden jullie aan? Kruidvat, digitaal, ...
Hoi.. Ik was voor mijn eerste zwangerschap ook heel raar ongi. Ik was op 30 april 2007 voor het laatst ongi geworden, in mei en juni dus niks.... maar ook neg testen. En in juli kreeg ik wat klachten, mega zere borsten enzo.... maar dacht toe dat het tussen me oren zat, na een week (14/7) toch een test gedaan en toen wel zwanger! Was toen achterafgezien 4 weken zwanger.... Het vrouwelijk lichaam werkt af en toe zo raar! Was ook al bij de HA geweest enzo, en iedereen zei dat ik maar moest afwachten, en dat heb ik ook maar gedaan..... En het resultaat is er nu.... Succes...
Ik print mezelf eigenlijk steeds in het hoofd dat ik niet zwanger ben. Ik lees overal verhalen van vrouwen die na 7-8weken overtijd opeens ong worden. Dat houdt me dus wat tegen om de test te doen. Aangezien ik maandag naar de gynea moet en ik al 2 testen deed (2 w geleden), en deze kosten geld...
Hey Julied, ik zou voor mezelf de gyn afwachten. Kijken wat die te vertellen heeft. Ik ben sinds 18 okt. niet meer ongesteld geweest en kwam begin januari bij de gyn terecht. Blijk ik PCOS te hebben. Primolutkuur meegekregen om een bloeding op te wekken, toen die uitbleef bleek ik ineens zwanger (3 tot max 7 weken). Ook heel raar, want de testen die ik gedaan had waren allemaal negatief, zelfs 6 januari nog toen ik voor de zekerheid nog een test moest doen om te kunnen starten met primolut. Ik zou niet steeds een test doen met hetzelfde teleurstellende resultaat. Want uiteindelijk hoop je op een positest terwijl je stiekem wel weet dat ie negatief zal zijn. Suc6 met wat je ook gaat doen!
Wat een wondertje zal jouw baby zijn! Ik hoop dat de gynea mij alleszins gerust stelt of dat ik voor maandag mijn krijg! Dan is er geen twijfel meer, want deze is verschrikkelijk!
Ik ben ook 27 dagen overtijd.... teste tot vorige week negatief en op de dag dat mijn ongi moest komen (1-01 kreeg ik vier dagen bruinverlies) Overtussen al 2 x bij de h.a. gezeten (laatste x 14 januari) Ik heb me voorgenomen om tot 3 februari te wachten. Als ik dan nog niet ongi ben geweest ga ik maar weer naar de h.a. Ik ben overigens al meer dan een jaar gestopt met de pil en altijd regelmatig ongi geworden. Nooit eerder alleen maar bruinverlies gehad. Maar ik moet bekennen dat het me nu toch zwaar valt het wachten tot 3 februari. Vanmiddag wilde ik testen (ik kom uit de nachtdiensten) maar moest zooooo nodig plassen dat ik geen tijd had een test uit de kast te pakken hahaha! Heeft je h.a. je doorverwezen naar de gynea? Liefs Cynthia
Hey, Ik snap helemaal hoe vervelend het is! Ik ben niet bij de huisarts geweest, rechtstreeks naar de gyn gebeld. Ik ga sowieso zesmaandelijks op controle. Ik moet me ook heel erg inhouden om niet te testen, dus ik probeer geen testen in huis te halen en constant ergens mee bezig te zijn. Hou je me op de hoogte? Veel succes en sterkte!