Hi dames, Vraagje: M. Drinkt heel heel erg graag uit mijn glas. Hij kan het al redelijk, maar het blijft een knoeiboel. Ik kreeg deze avent beker als tip van familie. Werkt dit echt? Kan hij hier goed uit leren drinken? En is dit niet slecht voor zijn tanden (zoals een tuitbeker) Philips - Bekers voor kleintjes Drinkbeker 260 ml, 12+ - SCF782/20 - Bekers voor kleintjes - Voeding voor kleintjes - Verzorging voor moeder en kind Graag hoor ik jullie ervaringen. Ik wil het morgen graag halen namenlijk als het wat is.
Ik ken de beker die je noemt niet. Onze zoon heeft goed leren drinken uit een klein bekertje van Dick Bruna, gekocht bij Prenatal. Zo'n bekertje kunnen kinderen goed in hun kleine handjes vasthouden. Wij hebben eerst geoefend met wat dikkere vloeistof zoals drinkyoghurt en dan de beker niet te vol doen. De beker die jij misschien wil kopen zou best goed kunnen zijn, maar misschien is er een 'eenvoudiger' oplossing? Een gewoon, klein en licht bekertje zou ook moeten werken.
Ik denk dat je kindje dan nog steeds uit die van jou wil drinken. Die is namelijk van jou, dat is veel interessanter. En zou inderdaad gewoon uit een normaal plastic bekertje leren drinken dan. Yoghurt is een top eerste stap.
hier een aanfluiting hoor. zoonlief vindt het maar niks en het gaat best hard. als hij met zijn vinger erin druk dan loop het er alsnog uit dus voor mij nu een miskoop. de kiddyboo is ook zoiets alleen met een rubberenring erin en die knoeit niet. verder ben ik idd fan van de gewone oefenbeker van difrax of een gewone beker.
Gewoon lekker oefenen in bad... Zo hadden ze het hier heel snel door. Flesje was hier ruim voor de eerste verjaardag al niet meer nodig.
hier een soortgelijk beker gehad. Ze heeft er een paar keer uit gedronken, maar echt geweldig ging het het niet. ze dronk eigenlijk veel makkerlijker ( met hulp ) uit een gewone simpele open plastic beker van de ikea...
Ik gaf Tycho in bad een stapel bekers (bij ikea 6 voor een euro ofsow) Hij zat er altijd heerlijk mee te spelen en ik leerde hem spelenderwijs te drinken. Hij vomd het prachtig en in bad kan hij knoeien zoveel hij wil. "op het droge" gad ik hem weleens yoghurt in diezelfde ikea bekers. Dat duurt wat langer voordat het bij het mondje is en dat gedft dan minder snel een knoeiboel als bijv water Xx
Een vriendin heeft hem voor haar dochter en is er blij mee. Zelf gebruiken we een gewone hardplastic beker, dat is ze op het KDV ook gewend. Verder hebben we wel de hele dag een tuitbeker die we met water vullen voor haar.
Ik had de kiddyboo, soortgelijke variant. 10euro ook nog wel!!! Ik heb hem teruggebracht. Ik kocht hem namelijk omdat kleine meid niet aan een tuitbeker wil drinken (alleen aan een gewone beker, met hulp) Maar dit geval moet je nog aan 'zuigen' er zit een anti-knoei rubber aan namelijk. Dus ik vond het niks. Maar meer omdat ze het niet snapte. xxx
de 360 graden beker is beter is bijna het zelfde maar lekt dus echt niet, die is echt ideaal Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.hetrietje.nl/contents/media/anti-knoeibeker.jpg
Ik heb hem en hier is het een succes! Ze moest even wennen met aanhappen, maar nu ze het door hebt is het denk ik wel een goede manier om uit een open beker te drinken aangezien het aanzetten van de mond hetzelfde gaat!
Hier oefenen we gewoon met een kleine plastic beker met wat water of melk. Tis een knoeiboel maar dat vind ik niet erg. Gaat vrij aardig en hij vindt het leuk, maar wil meestal toch uit mijn glas drinken. Ook oefenen we veel in bad, dan zet hij ook alles aan zijn mond!
Wij hebben hem hier ook en ik vind het ook een succes. De eerste keren was het aanhappen wel even wennen maar dat heeft ze nu goed door. Maar mijn glas is ook nog steeds interessant hoor!
Hier ook een succes. Maar meestal laat ik dr uit een gewone beker drinken, alleen tijdens het avodneten gebruik ik de avent zodat we allemaal rustig kunnen eten. Alleen sochtends drinkt ze nog melk uit dr fles, de rest gaat allemaal uit een beker of tuit. Nadeel van oefenen in bad vind ik dat ze nu dus altijd drinkt in bad, ook als het water al vies is. Ik haal de beker er nu uit zodra ik dr ga wassen, wordt ze wel ven boos maar dat is dan maar zo. En dit doet ze dus ook in het zwembad als ze een beker achtig voorwerp te pakken krijgt, zelf met dr emmer doet ze het. Vind ik toch niet zo fris. En ze vindt het leuk om na het drinken dr beker over zich heen leeg te gooien in bad, dit probeerd ze nu dus ook buiten bad...
de 360 graden beker kan je volgens mij bij babyplanet kopen en anders via internet. dus niet in de regulieren winkels (die meestal in de buurt zijn...)