Weet het gewoon niet meer na 3 extreem prematuren opnieuw zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wiskagirl, 21 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wiskagirl

Wiskagirl Bekend lid

6 okt 2011
    718
    0
    16
    Roosendaal
    Hoi dames, helaas heb ik nog steeds zoveel pijn. Maar de miskraam wilt niet echt door zetten ik vloei minimaal maar m'n buik blijft sinds donderdag maar samen trekken kan niet lang staan of lopen dan ga ik door de grond. Baal hier aan de ene kant verschrikkelijk van dat het niet door zet. Ik blijf die pijn maar houden. Zolang ik ga liggen of zitten is er niks aan de hand. Pff

2. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Blijf alert op een bbz...sterkte meid.

3. Wiskagirl

Wiskagirl Bekend lid

6 okt 2011
    718
    0
    16
    Roosendaal
    Ja dat hoor ik dan wel dinsdag pipo. Ik heb die afspraak toch staan en gaan ze echo maken.
    Tis een hel want die rot pijn is heel anders dan bij andere miskramen snap er gewoon niks meer van :/

4. V2015

V2015 Actief lid

19 mrt 2016
    278
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je twijfelt zou ik morgen gewoon de hap bellen hoor.
    Dinsdag is nog best ver weg als je zoveel pijn hebt.

5. IJsthee

IJsthee Bekend lid

23 feb 2014
    711
    0
    0
    Wat rot zeg, krijg je dit ook nog eens voor je kiezen. Heel veel sterkte gewenst.

6. Rogne

Rogne Actief lid

14 jan 2016
    187
    0
    16
    Wat vervelend dat je dit nu ook zo moet meemaken! Ik hoop dat de pijn snel overgaat. Heel veel sterkte in ieder geval, ook voor dinsdag. Dikke knuffel!

7. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Als het evt een bbz is... Wil je niet tot dinsdag wachten hoor, dat is te lang en brengt heel veel risico net zich mee

8. Wiskagirl

Wiskagirl Bekend lid

6 okt 2011
    718
    0
    16
    Roosendaal
    Denk het niet want nu zet het bloeden wel weer door met stolsels er in. Denk dat m'n lichaam gewoon moeite heeft om het er uit te krijgen.

9. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Oh meid, wat een verhaal zeg.. ik wil je heel erg veel sterkte wensen..

10. Wiskagirl

Wiskagirl Bekend lid

6 okt 2011
    718
    0
    16
    Roosendaal
    Vandaag bij de gyn geweest en die heeft idd miskraam geconstateerd dmv echo en hcg prikken. M'n hcg was nog 15 dus betekend dat er een zwangerschap gezeten heeft maar nu aan het afbreken is. Hij heeft mijn dossiers door gelezen en het was maar goed dat het zichzelf al af brak
    Die man heeft mij verteld dat ze bij de bevalling van jongste meer schade hebben toe gediend dan alleen ingeknipt baarmoedermond hadden ze ook ingeknipt. dus de kans is 99% voor opnieuw prematuur. Dat m'n lichaam het niet ging houden. Hij heeft me voor gesteld omdat ik ook niet tegen anticonceptie kan me te laten steriliseren. En hier ben ik mee akkoord gegaan. Ik heb hier van de week al veel over na gedacht ons gezin is al compleet en wil ik nog een x zoveel gevaar voor zowel voor mezelf als eventuele kindje willen op m'n nek halen?. Nee alsjeblieft niet. Wij zijn gezegdend met 3 Kids die het allemaal gered hebben en wij zijn compleet. Het is genoeg geweest. Over 3 weken terug en dan krijg ik opnieuw echo om te kijken of alles weg is. Zoja krijg ik afspraak voor sterilisatie.

11. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Sterkte meid, wat een achtbaan aan emoties!

12. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Wat erg voor je die pijn meis, maar blij en opgelucht voor jullie dat de natuur beslist heeft. Geniet van je drietal, ik hoop dat ze gezond en gelukkig mogen opgroeien.

Deel Deze Pagina