Hopelijk kunnen jullie me helpen want ik weet het niet meer. Ik had al paar posts gedaan en daarna alles losgelaten. Want het zal wel ontpille zijn. Daarom niet meer mee bezig geweest. Mijn man en ik besloten ook maar te wachten op menstruatie om daarna weer te beginnen. Maar nu begint lichaam weer raar te doen. Om duidelijk te zijn; 7 sept gestopt met pil - bloeding gehad stopweek. Tussedoor ook bruinig gehad. 24 sept gemeenschap gehad. 5 tot 7 okt rood bloeden dan 8 tot 10 okt lichtjes tot weg - menstruatie???? Volgens berekening zou ik dan 2 nov menstrueren? Maar ik menstrueer niet. En voel me enorm moe en veel misselijk hoofdpijn duizelig. Heb ook wat witte afscheiding raar gevoel in me onderbuik lage rugpijn beetje zeurende heel lichtjes plas meer dan eerst en voel links steeds iets raars. Het is geen menstruatie gevoel. Ook geen pijn gevoel. Heb 2 nov test gedaan en die was negatief. Wie herkent dit? Ik vermoed dat het ontpillen nog steeds is mijn man denkt dat ik zwanger ben en test te vroeg was. Ik vind het moeilijk te geloven dat ik zwanger zou zijn want we hebben alleen 24 sept geklust. Voor de rest niet meer omdat we besloten af te wachten tot echte menstruatie. Alvast bedankt voor jullie hulp en advies.
Ik neem aan dat je uitgaat van een cyclus van 28 dagen. Dit is een standaard cyclus als je aan de pil bent. Je cyclus zonder pil kan langer zijn. En aangezien je niet weet wanneer je precies je eisprong gehad hebt kunt je te vroeg getest hebben. Maar je kunt ook alsnog niet zwanger zijn en dus later ongesteld worden.
Mee eens. Mijn eerste cyclus was 38dagen,dat zijn dus dik 10dg later dan mijn "pil cyclus". Er zijn hier dames die na het stoppen van de pil een s Cyclus hebben van wel 50dagen. Dus ik zou me niet te zeer spitzen op die 28dagen,het kan echt veel langer duren en je lichaam geeft je tegenstrijdige signalen waardoor jij denkt dat het zwangerschapskwaaltjes zijn..(wat overigens wel zou kunnen) Het enigste wat je kunt doen is afwachten en iedere week 1 test doen totdat je ongi komt of een positieve test krijgt succes!!