Welk merk ovulatietest?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Djinti2011, 3 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    Hoi hoi allemaal,

Om een lang verhaal kort te maken; 2 november a.s. gaan wij een donorselectie maken en dan mag ik aan de ovulatietesten.

Het ziekenhuis adviseerde Clearblue of Predictor, maar moet zeggen dat dat een erg kostbare aangelegenheid gaat worden, aangezien ik 2x per dag moet gaan testen.

Nu vroeg ik me af, welke merken gebruiken jullie, en heb je ook het idee dat deze goed testen?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Groetjes,
    Con

2. ingie1983

ingie1983 Actief lid

22 jul 2009
    252
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi ik zou die van sensitest gebruiken. Erg voordelig en goed! Ben er na gebruik gelijk zwanger mee geraakt:)! Veel succes.

Groetjes

3. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Ik heb ook goede ervaringen met Sensitest, hij gaf duidelijk aan wanneer ik de eisprong zou krijgen!!

4. anne1979

anne1979 Actief lid

26 feb 2009
    102
    0
    0
    ik gebruik die van matcare, ook erg goed en niet duur! Ik heb ook de ovulady gebruikt, maar die waren ook duur. Ik heb slechte ervaringen met die van kruidvat; die werden bij mij altijd positief.

5. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik heb de testen besteld bij Sensitest.. zeker niet duur vond ik :)

6. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik heb net ook een setje ovu-testjes bij sensitest besteld. Ben benieuwd!

7. jowjow

jowjow Bekend lid

28 jun 2009
    713
    1
    0
    Gelderland
    heb zelf deze maand voor het eerst de ovutesten van sensitest gebruikt, gaven perfect mijn ei oftewel LH piek weer. Dus goede ervaring daarmee, alleen helaas nog niet zwanger deze maand!

8. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik gebruikte altijd de ovulatietesten van CB, de gewone streepjes-testen. Je kunt de test openmaken en dan het stripje eruit halen. Het stripje in de lengte doormidden knippen en onthouden waar de teststreep en de controlestreep komen te staan. Het stripje wel luchtdicht bewaren. Op die manier kun je voor hetzelfde geld niet zeven keer testen, maar 14x! Werkte altijd prima en scheelt een hoop geld.

Niet de ovulatietesten van het Kruidvat gebruiken! Deze kunnen namelijk een vals positieve uitslag geven en ze blijven soms gedurende je hele cyclus positief. Niet zo betrouwbaar dus!

9. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Ook ik heb geen goede ervaring met de ovu testen van het kv. Gaven meer dan 5 dagen posi.. De 5e dag geloofde ik er dus niet meer in. Heb ook de cb testen gebruikt afgelopen maand, om eens uit te proberen, en deze zijn me goed bevallen. Maar omdat ik het toch een duur grapje vind worden heb ik ze nu bij sensitest besteld. Heb er op het forum goede reacties over gelezn dus hopelijk gaan deze testen mij volgende week vertellen wanneer mijn ei is. Succes!

10. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ooooh, ik heb vandaag de testen van KV gehaald (baal,baal, baal).
    het was eigenlijk een nood oplossing, na een goed gesprek hebben we besloten om "verder" te gaan met onze kinderwens maar eerst met ovu testen, dit gesprek was gisteren en aankomnde week heb ik mijn ei dus vandaar.

Voor de volgende cyclus bestel ik ze gewoon weer bij Sensitest.

11. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Tja het hoeft natuurlijk niet bij iedereen veels te lang posi te blijven. Lijkt me toch wel dat er ook mensen zijn die er wel tevreden over zijn. Probeer ze gewoon, je weet maar nooit..
    Jeetje wat een onderschrift trouwens, wens je veel succes! Hopelijk lukt het zonder de MMM.. Toi toi meid!

Deel Deze Pagina