Heeeey Fabientjuuuuhhh! Trek je eige lkr nix an van die seikerts hoor! Asof hun sowh goed zijn! Ik weet psies wat jij meemaakt girrrrlie! Ik en me ouders kenne ook niet oveweg. Me vrientjuh en ik sexen ook zonder condoom hoor, as ie maar op tijd uit me jeweet wel gaat is er nix an de hand zegtie. En ik geloof hem eerder dan die stomme wijfen hier! Hij is al 20 en heeft ook al een eige auto! Respect man!
Kom op zeg, je ziet toch wel dat de reactie van Lonny puur sarcastisch was Tis toch duidelijk dat ze patriess91 nadoet.
Misschien is dit voor jou heel duidelijk, maar voor mij niet, dus hoe het ook bedoeld is als je de voorgeschiedenis of betreffende personen niet kent is het maar op 1 manier op te vatten
Het gaat ook niet om 1 opmerking...dat was toch ook wel duidelijk... Dit hele topic lijkt wel 1 grote grap zeg.
T valt gewoon op dat de 1 na de andere jonge meid op t forum komt(13 jaar, 16 jaar) die wel sex kunnen hebben, maar niet weten hoe ze een zwangerschap kunnen voorkomen. Of ze willen een kindje nemen of oprichten. En t moet allemaal in msn taal. Dat daar sarcastisch en niet meer serieus op gereageerd wordt, kan ik volkomen begrijpen. Weer on topic Fabienne is 19 dus oud genoeg om te weten dat als ze het niet veilig doet ze zwanger kan raken. Dus Fabienne, haal een test en ik hoop voor je dat ie negatief is. En wil je de pil niet slikken, gebruik dan een condoom, dan hoef je niet meer zo te stressen als nu. Voorkomen is beter dan genezen tenslotte
Sjonge, het niveau van sommige modjes hier ligt blijkbaar niet veel hoger dan dat van de gemiddelde poster. Voor alle duidelijkheid: Jaaaa, ik was cynisch!
Ben het voor het grootste gedeelte met je eens, het regent inderdaad jonge meiden hier op het forum die allemaal denken dat ze wel eens eventueel misschien zwanger zouden kunnen zijn en dat wij dat, als ervaren en helderziende medeforummers, dat maar even willen bevestigen cq ontkennen aan de hand van...euh tsja? Die msn taal werkt mij ook op de zenuwen maar dan nog vind ik wel dat je iedere forummer toch op zijn minst een beetje serieus antwoord moet geven je kunt aan de hand van het taalgebruik nou eenmaal niet de serieuziteit (is dat een goed woord? ) beoordelen. Maar diegenen die de voorgeschiedenis van die patriess niet kennen kunnen niet weten dat zo'n opmerking sarcastisch bedoeld is en dan komt dat raar over, ik was namelijk ook degene die dat berichtje meldde bij de mod....en dan ken ik het topic van patriess wel Dus alvast mijn excuses aan Lonny ik had niet door dat het sarcastisch bedoeld was. Even off topic moeten we niet in de lounge eens een sexueel voorlichtingsforum openen? Tis momenteel toch echt te erg met die jonge meiden 't zal je dochter maar wezen...
Zullen we die 'blagen' ook gelijk maar gaan opvoeden dan? Vind dat meer een taak voor de ouders......
Nou misschien kennen we je nog niet zo goed..na die tientallen berichten die je al hebt gepost. Toe even zeg..hou het even normaal.
Er zijn genoeg sites speciaal voor tieners waar alles uitgelegd wordt. Als ze deze site kunnen vinden, kunnen ze die ook wel vinden.
Tsja zit ook wel wat in... En er is hier ook een tienermoeders gedeelte zag ik dus daar kunnen ze dan ook nog terecht
Jeetje wat een topic weer! Ik kan mij heeeeeeeeeeeel erg goed voorstellen dat er dames zijn die zich hieraan behoorlijk irriteren. Ik bedoel als je weet hoe je moet N**KEN dan weet je ook de eventuele consequenties daarvan. En dan net een nieuw vriendje en aan de hele wereld vertellen dat je het onveilig doet mmmmmmm niet zo daverend voorbeeld toch? Dat er meiden zijn die vragen hebben oke maar als je dan een beetje een normaal forum wilt hebben zou ik zeggen gooi er een leeftijdsgrens aan vast. Hier zitten duidelijk alleen vrouwen die serieus zwanger willen worden , zijn of zijn bevallen. Laat het percentage ongewenste zwangerschappen onder tieners lekker hoog zijn in groot britanië maar ga het hier niet als een kip zonder kop aan lopen moedigen. I rest my case!