laten we deze topic maar gaan sluiten! sjemig wat een geouwehoer hier. denk dat ik maar een andere site ga zoeken die wel serrieus bezig is met zwangerschappen en alles erom heen! en niet elkaar afbekken zoals nu gebeurt! jammer hoor!
Hahahaha, dat duurde lang Damn, biecht, nu ben ik ontmaskerd... Jammer hoor. Valt alleen wel tegen dat jullie deze domme mod zo laat pas door hebben Groet van Kiki PS groeten terug aan Nies
Tjongejonge, het niveau gaat echt gigantisch naar beneden met jouw berichten. Ik ben nog maar net op dit forum maar ik denk als het zo moet, mensen afzeiken en respectloos omgaan met elkaar dat ik toch maar een ander forum zoek. En ja, ik weet dat jij daar niet wakker van ligt, ik hoop alleen wel dat de modjes hier iets kunnen doen aan deze manier van doen. Wat mij betreft gaat dit ten koste van een serieus forum, niet zo nu een dan een topic van een pubermeisje met problemen en msn taal.
Kiki.... je geeft wel HEEL makkelijk toe.... je zou bijna denken dat je iemand in bescherming neemt.... 8)
sorry voor de topicstartster, maar om ergernissen van de andere dames te voorkomen kwak ik er een slotje op!