Weet het niet meer......effe moeilijk.

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dorie, 27 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dorie

Dorie Actief lid

9 feb 2006
    145
    0
    0
    heej meiden,

Heb echt effe een flinke dip.......Na de mk van vorige maand zijn we toch weer "gewoon" verder gegaan met klussen....Ik was wel angstig, omdat de lichamelijke en geestelijke pijn na de vroege mk me toch behoorlijk geraakt had......
    Om meer inzicht te krijgen in mijn cyclus ben ik begonnen met tempen..... Het ging best goed en had een hele mooie curve...In de luteale fase ook een hele mooie stijgende lijn en vanaf een week na de innesteling behoorlijke kwaaltjes gekregen. gezicht als een krentebol, baarmoederkrampen, kotsmisselijk, veel afscheiding en gewoon (al durfde ik dat niet te zeggen) een voorgevoel dat het wel weer eens raak kon zijn....
    15 dagen na de eisprong een flink hoge temp..Maar helaas gister en vandaag temp aan het dalen en een zwangerschapstest was toch echt negatief........
    Desalnietemin voel ik me nog steeds echt beroerd lichamelijk..Zit nu op dag 30 en bmm zit potdicht.....De ongi zal zich toch wel gaan aandienen vrees ik............
    Tis weer een flinke teleurstelling. Heeel even heb ik van een zwanger gevoel mogen genieten vorige maand.......Wilde het zoooo graag nu weer, maar helaas........ Doet me zoveel meer dan ik had kunnen vermoeden...... :cry: :cry: :cry:

xxx Brigitta

2. Wietske

Wietske Lid

17 mei 2006
    53
    0
    0
    psycholoog
    Den Haag
    Hoi Brigitta,

He, wat vind ik dat vervelend voor je. Ik leef met je mee, en weet wat je doormaakt. Ik ervaar het ook als erg ingrijpend om zo een kindje te verliezen, en het lijkt me zwaar als je verder gaat met proberen en je voelt weer dat het 'mis' is...
    Sterkte, wees lief en zacht voor jezelf...

groetjes, Wietske X

3. Dorie

Dorie Actief lid

9 feb 2006
    145
    0
    0
    Dank je Wietske........ Zelfde geldt ook voor jou....ik zie dat jij ook heel recent een mk hebt gehad.......Heel veel liefs voor jou....

xxx Brigitta

4. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Hai Bissie,

Ik herken het ook hoor meid. In februari ook een miskraam gehad en ik verlang nog steeds terug naar dat gevoel van dat kleintje in mijn buik.
    Nog steeds kijk ik af en toe gauw even naar de foto van mijn positieve zwangerschapstest om weer even mijn hart op te halen en weer met frisse moed er tegenaan te gaan. Maar ik snap je gevoelens en ik snap ook dat je het moeilijk vindt.

Het zou trouwens kunnen zijn dat je een langere cyclus hebt na een miskraam. Ikzelf had dat niet, maar na een miskraam kàn je cyclus tot 2 weken langer duren.

Sterkte meid,
    Anouk.

5. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Lieve Bissie,

Ik kan me je gevoel voorstellen.
    Al zit ik nog niet op het punt om verder te klussen.
    Ik zit namelijk nog steeds te vloeien na de curettage ( al 3 weken nu)

Raar eigenlijk dat zo`n verlangen opeens zo intens wordt.
    Vanaf het moment dat je ervoor gaat en ook een kindje hebt "gevoeld", wil je ook niet meer terug.
    Ik hoop echt dat je snel weer zwanger zult zijn.
    Heel veel succes in ieder geval.
    Liefs Hope

6. Dorie

Dorie Actief lid

9 feb 2006
    145
    0
    0
    Bedankt voor jullie lieve reacties......Ik zit vandaag op dag 31 met nog steeds een potdichte bbm. ik snap mijn lichaam gewoon niet meer. Volgens mijn tempkaart kan het zelfs dag 20 zijn dat mijn eisprong pas was ipv dag 13.....Elke dag staat in het teken van speculeren. ik maak mezelf helemaal gek.........Geloof niet dat dat temperaturen goed was voor mij..........In ieder geval niet gelijk na een mk.......

xxx Brigitta

7. Vlinderkind

Misschien is het inderdaad goed om te weten dat dit voor jou niet een fijne methode is, omdat je er meer last dan profijt van hebt. Ik doe het om dezelfde reden bewust niet. Ik ben er al veel teveel mee bezig, en dat maakt het voor mij persoonlijk ook nog moeilijker om gewoon met andere dingen bezig te zijn.

Meis, misschien gewoon ff proberen afleiding te zoeken, al is het maar even. Is moeilijk, weet ik, maar mogelijk kan je even je zinnen verzetten en ontspannen.

Alle liefs en sterkte,
    Anouk.

8. Dorie

Dorie Actief lid

9 feb 2006
    145
    0
    0
    Ja precies......Toch elke dag tempen en invullen en als een gek je kaart vergelijken op FF met kaartjes van zwangeren....En dan in je vrije tijd toch de wekker zetten, omdat je zelfde tijd moet doen......
    Ben nu al een week erg beroerd. Steeds ongikrampen, misselijk en hoofdpijn.......
    Sorry hoor dames, ben gewoon helemaal niet lekker en daardoor erg chaggy... :oops:

9. Vlinderkind

Je moet uiteraard zelf je eigen manier kiezen, maar misschien geeft het je juist meer rust om niet meer te temperaturen. Je wordt er niet zwangerder van als je niet zwanger bent dus misschien gewoon niet meer doen en je rust nemen?

Veel succes meid.

10. Dorie

Dorie Actief lid

9 feb 2006
    145
    0
    0
    Dat bedoelde ik er dus ook mee te zeggen Anouk dat het voor mij dus blijkbaar niet de manier is dat tempen..... ;)

xxx

11. Vlinderkind

Okidokie, hihi! Nou, ik hoop voor je dat het zo snel mogelijk raak is!

Deel Deze Pagina