Hoi!! Gister een kv test gedaan nog helemaal niets te zien!! vanochtend weer kv test gedaan en kwam binnen 5 min en heeeel erg licht streepje maar dan ook erg licht!! ik had nog van clearblue liggen maar die zegt nu niet zwanger!! zou ik dan te vroeg hebben getest met de clearblue? en dat het streepje wel klopt op die kv test? Ik ben sinds 2 maanden weer aan de pil en vrijdags is mijn laatste pil. de vorige keer werd ik de woensdags ongesteld
CB digitaal heeft meer hcg nodig om posi te testten die van kv zijn vrij gevoelig... over 2 dagn weer testen en kijken of hij al iets donkerder wordt.... suc6
Nu ben ik in de war... Je bent aan de pil, maar wil toch graag zwanger worden? al met al kan ik zeggen, dat als een kv test maar met moeite positief is, dit meestal niets is. Veel vage/vals 'positieve' testen bij kv.
Ja ik slik de pil weer sinds 2 maanden! we hebben nog wel een kinderwens maar we zouden wachten tot mijn studie is afgerond. Ik was nog steeds niet aan de pil gegaan totdat mijn ha dit adviseerde omdat ik sinds mijn eerste zwangerschap als ik ongesteld ben ontzettend veel pijn in mijn buik heb!! Maar nu sinds 2 weken ongeveer heb ik van die symptomen die ik bij mijn vorige zwangerschap ook had! De vorige maand had ik maandags en dinsdag echt een heel klein beetje bloed en brak het de woensdags echt door. Tot nu toe nog helemaal niets alleen de symptomen. Ik dacht ik doe gewoon een test gister was de test dus nog helemaal wit vandaag binnen 5 min een hele lichte streep dus ik dacht maar 1 van clearblue doen ik dacht juist dat die gevoeliger waren maar die geeft aan niet zwanger!
Ik zou morgenochtend nog maar een keer een testje doen. Met ochtendurine heb je meer kans op een duidelijkere streep. En ik zou even je HA bellen om te vragen of je miss niet even moet stoppen met de pil want dat kan volgens mij ook schadelijk zijn... Maar weet niet of dat met elke pil is. Diane pil iig wel.
ik heb een foto gemaakt maar daar kun je dus niets op zien. daar is de streep echt te licht voor. ik zit nu natuurlijk in de stop week maar als ik donderdag nog niet ongesteld ben en test nog niet helemaal een positieve test neem ik idd contact met de ha! ik heb alles nog eens goed nagerekent en 21 juli was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. ik zou dan vanaf morgen kunnen testen. Ik heb echt het gevoel dat het gewoon te vroeg is..
Oke dan hopen? dat het morgen een positieve test is. Ben je je pil vergeten dan dat je denk dat je zwanger kan zijn.
nee niets vergeten te slikken! je gaat er altijd maar vanuit dat de pil veilig is maar het hoeft niet zo te zijn natuurlijk! ik heb dat zo even berekent en 1, 2 en 3 augustus waren mijn meest vruchtbare dagen. en 4 augusten mijn eisprong. 3 augustus hebben wij nog sex gehad. in die week voelde ik ook een enorme steek in mijn onderbuik... deze steken heb ik ook wel eens tijdens mijn eerste zwangerschap gehad. en sinds deze week heb ik van die vage dingen! mijn geur is zo sterk ik ruik het eten van de vorige dag nog! dit had ik ook tijdens mijn eerste zwangerschap. sinds 2 dagen met vlagen misselijk. sinds 3 dagen heel erg rommelende darmen en enorme kramp onder in mijn buik heb er vanacht niet van kunnen slapen. en een pijnlijke onderrug. en ik eet augurken echt niet normaal maar ik heb daar zoooon zin in! En dan zegt mijn gevoel gewoon dat ik zwanger ben.. echt heel apart Dus vandaar ook de vraag of het kan zijn dat ik te vroeg heb getest..
Volgens mij zorgt de pil er juist voor dat je geen eisprong krijgt als je hem juist inneemt Maar miss dat er toch een kleine kans is dat weet ik niet. Maar ik lees dat je vrijdag gestopt bent met je laatste pil. Het is nu dinsdag en je was vorige keer ook woensdag pas ongesteld. Dan zit je nog voor je NOD toch? Miss wordt je morgen of over een paar dagen wel ongesteld. Als je volgende week nog niet ongesteld bent en geen posi test zou ik even langs de dokter gaan.
ik zou nog een dag of 2 afwachten en dan nogmaals testen (als je inmiddels niet ongie bent) de clear blue is minder gevoelig volgens mij dan de kv, dus het kan nog steeds dat het wel posi was... succes! laat je het nog even weten?
ik test morgen gewoon weer.. en ja zoals ik al zei de pil is niet altijd veilig. 2 vriendinnen van mij zijn ook door de pil heen zwanger geraakt.. namen ze ook altijd netjes op tijd in.. dus de pil is niet altijd even betrouwbaar
De pil zorgt er inderdaad voor dat je geen eisprong krijgt, maar ik heb hem toch echt gehad in 2006 en toen was ik zwanger. Helaas een MK en nu loop ik in de MMM. Je hoort het vaak met de pil en vooral met de microgynon.
En ik heb microgynon! Ik laat het even weten. en het was dan wel niet gepland.. maar ik hoop zoooo dat het zo is.. ik zou zo super blij zijn!
Hej meiden Ik heb vandaag nog niet getest heb me nog even weten in te houden. wel sinds vanmorgen klein beetje oud bruin bloed. ook alleen bij het afvegen. Ik gebruik een inlegkruisje maar dat hoeft eigenlijk niet want die blijft gewoon schoon. maarja ik word nu waarscheinlijk gewoon ongesteld! of het zou een innestelingsbloeding kunnen zijn?? ik heb dit op internet gelezen dat dit mogelijk is rond de tijd dat je ongesteld zou moeten worden. maar kan iemand mij ook vertellen hoelang tussen een innesteling en een bloeding zit?
Mij inderdaad ook gebeurd zwanger worden tijdens pil gebruik. dat was de Microg 30 Helaas is het uitgelopen op een abortus omdat mn ex geen kind wilde. Ik zou gewoon over een paar dagen nog een x testen, zeg nooit nooit nu de man van mijn dromen tegengekomen en het wil niet lukken, beetje tweestrijdig