Weet het niet meer, ik haat mijn lijf ondertussen

Discussie in 'Miskraam' gestart door limmeke, 9 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Hoi allemaal, zo blij als ik vorige week was met eindelijk hele lading positieve testen.. zo waardeloos voel ik me nu.

Gisteren had ik gevoel dat het niet goed zat, nog keer getest en die was stuk onduidelijker.. en nu vanmiddag ben ik begonnen met bloed te verliezen, rood met klonters, dus tis weer voorbij. Lijkt wel of het me niet meer is gegund een kleintje.. tis de 4e keer dat het misgaat.

Echt, ik haat mijn lijf! Waarom steeds zwanger worden als het dan toch fout gaat.. weken hang je kotsend boven de wc en je weet niet eens meer waar je het voor doet.. want langzaam heb ik geloof verloren dat ik het nog keer mag meemaken.

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    jeetje meid
    al 4 keer.....
    ik snap best dat je de hoop bent verloren
    misschien toch eens met de gyn overleggen
    ze kunnen evt wat onderzoeken enzo doen

ik wens je heel veel sterkte!

hoop echt dat het geluk jullie nog eens toe zal lachen!

3. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Heel veel sterkte en ik wens je een heleboel teruggevonden hoop! Hoe moeilijk het ook is.
    Liefs

4. miesje

miesje Actief lid

20 okt 2006
    114
    0
    0
    belgie, de kempen
    Hoi,

Ik herken je gevoelens bij mij blijkt het ook niet te lukken.
    Ben al 2 jaar bezig met proberen zwanger te worden maar het duurt erg lang en als ik zwanger ben krijg ik miskraam.

Ben er echt het hart van in en heb al psy gezocht maar blijkbaar zal ik het toch maar alleen moeten verwerken.

Ik heb ook het gevoel dat het ons niet meer gegund is, onze dochter van 11 vindt het heel erg jammer.
    Ze heeft ook weet van de miskramen.

Ik heb echt schuldgevoelens en een hekel aan mijn lichaam omdat ik geen tweede kind op de wereld kan en mag zetten.
    Iedereen in mijn omgeving lijkt zwanger of is bevallen en ik heb moeite om ze onder ogen te komen.

Ondertussen ben ik heel erg aan twijfelen om ermee te stoppen, het is me echt allemaal teveel.

Ik wil je na mijn beklag toch heel veel sterkte toewensen en denk eraan dat er veel mensen zijn die met je meeleven.

groeten miesje

5. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    @Miesje: ik heb dan gelukkig 2 gezonde kindjes, van 11 en 13, en die waren al helemaal aan het plannen van waar slaapt baby en namen aan het verzinnen.

Ik ga maar gewoon door.. misschien dat het door onze leeftijd komt? Ik weet het echt niet meer hoor. Mijn HA zei dat mijn leeftijd totaal geen bezwaar mag zijn.. help het hem hopen.

wil zo graag de wens van de liefde van mijn leven waarmaken en een liefdesbeeb met hem krijgen.

Deel Deze Pagina