Weinig bloedverlies tijdens menstruaties na curettage

Discussie in 'Miskraam' gestart door cbertens, 21 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cbertens

cbertens Actief lid

10 feb 2012
    247
    0
    0
    Ik werk 4 dagen per week al secretaresse
    Den Bosch
    ik zit nu in ronde 7 na een curettage. Mijn menstruaties duurden voor mijn zwangerschap/curettage ongeveer 5 dagen. Na de curettage nog maar 1,5 a 2 dagen. Zijn er meer dames die dit hebben of hebben mee gemaakt?

2. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Hoi!

Ik heb eind maart een curretage gehad en toen ik deze maand dus ongi werd voor de eerste keer was mijn hele cylcus ook anders.

Veel korter dan normaal en veel minder bloed verlies. Normaal heb ik vrij heftige bloedingen om het zomaar te zeggen en nu was het de overdag weinig tot niks en in de middag / avond kwam het weer. Behalve de eerste dag toen waren de maandverbandjes niet aan te slepen .

Ze zeiden dat mijn eerste ongi vrij heftig zou worden maar al met al viel dit reuze mee . Denk dat er toch wel een hoop veranderd door een mk.

Of het normaal is geen idee? Misschien anders even bellen met de HA of Gyn ? Die kunnen jou vast wel gerust stellen.

Hoop dat het snel raak voor jou is .

Groetjes .

3. cbertens

cbertens Actief lid

10 feb 2012
    247
    0
    0
    Ik werk 4 dagen per week al secretaresse
    Den Bosch
    Hoi,

Ik loop al bij een gynaecoloog. Volgende week dinsdag moet ik weer. 2 maanden geleden was mijn baarmoederslijmvlies 4 mm. De gyn heeft toen geprobeerd om mijn cyclus te "resetten". Ik moest toen de eerste 2 weken Progynova slikken en daarna een week Provera. De menstruatie die ik na Provera heb gehad was 1,5 dagen. Ik heb nu 1 "gewone" menstruatie gehad en dit was ook 1,5 dagen. Ik ben nu heel bang dat ik verklevingen heb. Ik hoop dat er meer meiden last hebben gehad van dun baarmoederslijmvlies en dat het toch goed is gekomen zonder dat er verklevingen zaten.

Deel Deze Pagina