Ik ben er afgelopen donderdag achter gekomen dat ik zwanger ben. Dit is voorgekomen uit een one night stand. Een grote fout dat dat uberhaupt is gebeurt. Maar dat ik nu zwanger ben had ik al helemaal niet verwacht. De vader wil er niks mee te maken hebben. Ik wil het kindje super graag houden maar wat doe ik het aan zijn er mensen die dit herkennen.
Hoi, Een ongeluk zit in een klein hoekje. Maar is dit wel een ongelukje? Mijn persoonlijke mening is dat een kindje het beste af is met twee ouders en in ieder geval een vader die er vanaf weet en die er mee te maken wil hebben. Maar goed, het is jouw lichaam waarin het groeit. Alleen een kindje krijgen lijkt me heel zwaar. Wens je succes
Doe wat je hart je ingeeft! En vraag niet te veel raad aan verschillende mensen want iedereen heeft daar zijn mening over, positief EN negatief! Kan je er met een goeie vriendin of familie niet over praten? Dat zijn ook diegene die er dan zijn voor jou als je beslist om het kindje te houden... Veel sterkte met je beslissing..
Ah weegschaal. Gefeliciteerd! Ben het met mijn voorgangster eens. Iedereen heeft een mening...zoek die van jou bij jezelf. Ik ben bevooroordeeld...ik doe het al alleen en ik loop ook tegen die mensen aan die roepen dat een kind een vader nodig heeft. Ach weet je...mss is er al een vaderfiguur in je omgeving...of loop je toch nog de liefde van je leven tegen het lijf en sluit die aan bij jouw gezinnetje. Sommige vrouwen eindigen ook met kids in een scheiding en is de vader ook geheel niet of nauwelijks meer aanwezig. Je weet nooit hoe een kind opgroeit. Ik heb ook 2 ouders maar ik kan niet zeggen dat ik gelukkig opgegroeid ben...pas nu heb ik eindelijk de band met mijn ouders die voor ons beiden heel fijn is....tja...heel veel succes iig!
Ach ik vind niet dat een kind een vader en een moeder nodig heeft. Liever een gelukkige alleenstaande moeder, dan 2 ouders die bekvechten. Ik ben zelf alleenstaande moeder, mijn kids zijn van een donor, ben nu zwanger van de derde en t gaat allemaal perfect. Waar een wil is is een weg. Die waar jij je goed bij voelt!
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... t=#2759874 Ik volg iets niet geloof ik.. UIt je berichtjes lijkt alsof je wel bezig was met zwanger worden.
ja nu wordt het ook wat vreemd maar ja het is ieder zijn eigen keuze meschien had ze toen wel een vriend en was ze er mee bezig je weet de situatie niet natuurlijk, maar iniedergeval luister gewoon naar je hart
Je lijkt idd druk bezig geweest te zijn met zwanger worden, zou het vreemd vinden als je het nu niet meer zou willen
ja wel vreemd, ook bij de nodlijsten heb je al meegeschreven! Maar goed je weet nooit wat er is gebeurt natuurlijk! Misschien is het wel uitgegaan met je vriend en heb je een one night stand gehad!
hier schrik ik wel een beetje van.... maar wat ik je wil meegeven is het volgende: stel jezelf voor dat je het babytje in je buik de volgende 2 vragen kan stellen: 'zou je liever opgroeien met 1 ouder?' of: 'zou je liever niét leven?' wat zou hij/zij antwoorden? wat zou jij antwoorden? ik wens je heel veel succes en wijsheid en veel geluk. klingel.
Nou nou dames, niet ineens zo veroordelen. Jullie kennen de situatie van WeegschaalA niet. Okeeeee, het is misschien wel een beetje vaag. Maar we weten niet het hoe en wat. @ WeegschaalA: In elk geval gefeliciteerd. Dit is een vraag die niemand voor jouw kan beantwoorden meid! Dit zul je echt helemaal zelf moeten doen. Ga af op je gevoel, dan komt het helemaal goed.
Ik word altijd pissed van mensen die van mening zijn dat een kind 2 ouders verdiend en anders maar niet! Ik snap wel dat dat iemands zn persoonlijke mening is hoor, en dat mag, maar dan denk ik automatisch, sta eerst maar eens zelf in zo'n situatie en kom dan pas met je mening. Ik ben nl een (trotse ) alleenstaande moeder en vind dat mijn dochtertje écht nix tekort komt. Ze heeft een hele lieve opa en een hele lieve oom en ik vind dat ze veel meer voorbeeld zijn dan die waardeloze gast die zich haar vader noemt wanneer t hém uitkomt. Ja t is zwaar, klopt, en als ik het voor het zeggen had gehad dan had ik ook liever gehad dat ze 2 liefhebbende ouders had gehad maar aangezien dat niet het geval is dan moet je verder kijken dan je neus lang is en niet maar meteen voor de makkelijkste weg kiezen. Ik ga er niet van uit dat als 2 mensen besluiten te gaan scheiden en een van hen ook nix meer met de kinderen te maken wilt hebben dat de andere dan maar zegt..nou dan doe ik mn kids maar ook weg aangezien ze 1 ouder missen, kom op zeg! Ok, voor zover mijn frustraties..nu weer wat meer on topic Ook ik kan je niet zeggen wat je moet doen, tis jouw lichaam waar het in groeit, jouw gevoel, jouw kindje. Maar wat ik je wél kan vertellen is dat je soms echt op je gevoel moet afgaan, luisteren naar je innerlijke stem want dat is uiteindelijk degene die jou het beste kent en kan aangeven wat je nou werkelijk wilt.. Ik wens je iig heel veel succes met wat je ook beslist! Liefs Jessy
Misschien is ze wel vreemdgegaan (de one night stand dus) en daar zwanger van geworden! Dan snap ik het allemaal wel, wel dom dat je dan vreemdgaat (onbeschermd neem ik aan) terwijl je dan met je partner probeerde zwanger te worden, wie is de vader dan? Sorry draaf nu door Maar het kán toch!
Erg ver gezocht en denk ook niet dat ze het erg grappig gaat vinden maar dat terzijde... Snap ook niet dat je perongeluk zwanger bent maar er wel al mee bezig was.. maargoed dat zijn jou zaken
Nou ja, lijkt mij eerlijk gezegd de enige logische verklaring... gezien haar verhaallijn compleet niet klopt...
het lijkt er inderdaad wel op. stel dat het zo is,dan kan je toch niet met zekerheid zeggen dat het niet van je vriend is?