geen goede echo

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by diana122, Feb 24, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. diana122

diana122 Lid

Feb 16, 2009
    21
    0
    0
    miss een rare vraag maar vandaag had ik me eerste echo ik dacht dat ik 6 weken en 3 dagen was
    de echo gaf aan dat het vruchtzakje niet mooi rond was maar een beetjuh plat en uitgestrekt was :( inwendige echo gedaan zat wel iets in het vruchzakje maar ze kon verder niks zeggen (ze was ook niet echt vriendelijk )

mij vraag is nu eigelijk ben ik dan korter zwanger of moet het vruchtzakje altijd rond zijn wat betekend het?
    normaal gesproken hoort je lichaam dat toch af te stoten lijkt me :( en heb wel opgezette borsten meerdere zwangerschaps symptonen

nu moet ik nog 2 weken wachten als ik niet ongesteld word weer een echo :(
    wat zullen die 2 weken lang duren

en toch maar blijven hopen dat het wel goed is

groetjes diana

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Diana,

een niet rond vruchtzakje is meestal toch niet echt een goed teken, alhoewel het dan vaak een rafelige vruchtzak vertoond en niet een uitgerekte platte. Wellicht ben je minder ver zwanger en is het daarom een ander beeld. Hoe dan ook is er nu gewoon echt niets zinnigs over te zeggne omdat je gewoon nog niet ver genoeg zwanger bent. Het kan dus nog zeker wel dat je over 2 weken een goed beeld hebt met een mooi vruchtje, maar hou er ook rekening mee dat het toch niet goed kan zijn Het lichaam heeft namelijk niet altijd direct door dat een zwangerschap niet goed is. Ik duim voor je!

Groetjes Brigitte

Share This Page