Fijn dat je bij je vk zo snel terecht kan. Als het toch nog goed is dan zou ze echt wat moeten zien volgende week. Hopelijk is alles goed! Liefs
ja vind het ook fijn dat ik daar sow snel terecht kan kan ik ook met een gerust hart op vakantie want stel dat dat ik wel zwanger zou zijn en ik zou w8 tot 31augustus, dan zou ik msschien verkeerde dingen eten in italie en stel dat ik niet zwanger zou zijn en geen miskraam,maar gewoon een valse positieve test heb gehad dan zou ik ook blij zijn dan weet ik dat er niks is
heey heey net naar de wc geweest en ik verlies nu wel bloed is niet erg veel en is licht rose is dit me menstruatie of toch een miskraam? ik heb nog geen gekke dingen in me urine gezien
Als je pas stolsels verliest en hevig bloed dan hoef jij je pas zorgen te gaan maken om een miskraam, maar als je niet weet of je nu wel of niet zwanger bent. Zou het uiteraard natuurlijk ook gewoon ongesteldheid kunnen zijn als het doorbreekt.
ja maar weet je wat gek is michelle?? dat ik eerst positief heb getest met clear blue digital en nu zijn de testen negatief
Veghelsemeid, dan zou ik nu toch maar Calamaris bellen! Omdat je 6 weken en een paar dagen zwanger bent kunnen ze wel wat zien tijdens een inwendige echo. Ik mocht toen ook meteen die dag komen ( 5 weken en 6 dagen) omdat ik echt heel erg bang was en tranen met tuiten jankte. Je wilt zo geen week in spanning zitten. Ik hoop voor je dat het niet is... en dat je lekker zwanger wag blijven. Ik duim voor je! Groetjes Cyntje78 Ps; Dr X is lief he? En vakantie op de gyn afdeling? Wat een klets! Moeten alle zwangeren (of whanna be's ) dan maar wachten? Tsssss.......
En ja... je wilt gewoon weten wat er aan de hand is! Ik had dat toen ook... van "als het mis is dan wil ik dat weten..." Groetjes Cyntje78
Michelle...bij een Mk hoef je echt niet per se heel erg te bloeden en stolsels te verliezen hoor!! Als het al vrij snel is misgegaan hoef je dat dus niet te hebben! Mijn MK was als een normale menstruatie!! 5,5 week zwanger maar ws. is het al een week eerder misgegaan! Dus eerst positief getest en ws. paar dagen erna al gestopt met ontwikkelen! Tja, dan is er natuurlijk ook niet zo veel om te verliezen...dus geen echte stolsels verloren! Veghelsemeid..eerder een echo eisen hoor! Ik kon ook meteen terecht!! x
heey heey cindy dokter X heeft gebeld naar het ziekenhuis en ik kon er net terecht blijkbaar heb ik een valse positieve test gehad er was geen sprake van een zwangerschap en geen miskraam stelt me echt gerust heb ik me om niks zorgen lopen maken moest wel bloed prikken moet vanmiddag bellen voor de uitslag
He bah... wat raar... welke testen heb je gebruikt dan? Ik gebruik altijd die van KV 2 voor 5,- Ik ben benieuwd naar de uitslag... kan het dan niet al voor je NOD misgegaan zijn? Groetjes Cyntje78
Je kunt altijd een valse positief hebben. Ook met het duurste merk. Daarom kun je altijd beter een dag later nog een keer proberen. veghelsemeid, ik ben blij dat je nu weet wat er aan de hand was. Onzekerheid is zo vervelend!
pff je bent nu wel uit de onzekerheid, maar het blijft wel gewoon balen! hopelijk ben je snel zwanger! succes!
Inderdaad balen zeg. Maar even voor de duidelijkheid.. ik had bij mijn zwangerschap (wat in een missed abortion eindigde) ook een negatieve test bij de huisarts.. maar was toch 'echt' zwanger. Het kan dus wel!!
hey lotte ja ik heb gister inwendige echo gehad ze zag niks en alles was in orde ik had ook geen bbz gelukkig ze zag ook geen bloed of vruchtje dus ik ga vrolijk verder met de volgende ronde haha