weet het niet meer

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door gerda, 11 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gerda

gerda Actief lid

15 nov 2005
    242
    0
    0
    overtijd. hoge temp . pijnlijke borsten . misselijk . rugpijn maar toch vandaag nog negatief getest . weet het niet meer word er zo onzeker van . het spookt continu door je hoofd zou het zou t niet . dit is niet leuk meer gr gerda

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik kan niet anders zeggen dan: probeer het van je af te zetten. makkelijker gezegt dan gedaan, maar zo is het niet leuk.. probeer niet overal iets achter te zoeken, alle kwaaltjes wegschrijven aan ongi.. dat maakt het iets dragelijker.

3. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    het kan misschien ook zijn dat je wel zwanger bent maar dat je ei op een veel latere tijd is geweest dan dat je dacht! het kan! ik zeg niet dat het zo is:D maar miss heb je er iets aan.

groetjes lilmomo

4. Female

Female Niet meer actief

wanneer ga je naar de ha?

blaas je een beetje geduld toe ok: pppfffffffffffffffffffffffffffffff
    hoop dat ie helpt, zal ook een portie geluk blazen: pffffffffffffffffffffffffffffff!!

xxx

5. gerda

gerda Actief lid

15 nov 2005
    242
    0
    0
    debankt meiden hoop dat er snel duidelijkheid komt dit is niet leuk gr gerda

6. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    hey gerda

ik snap je helemaal!!!
    mijn lichaam is mij ook heel erg voor de gek aan het houden! zelfs zere memmen (nooit gehad) maar helaas 3 keer een negatieve test gehad. dan wel 2 voor mijn NOD en 1 vanmorgen maar goed toch negatief dus niet zwanger! en nu maar wachten op de :evil: :evil:
    heb nog nooit zo gehoopt dat ze komen...

veel succes meid!!

7. Cath

Cath Actief lid

11 sep 2006
    225
    0
    0
    Balen meid.

Mag ik je een klein beetje hoop geven. Ik ken iemand die pas na drie weken een positieve test had. Ze had simpelweg niet genoeg HCG in haar urine en de eerste keren gebruikte ze predictor en de laatste een apotheektest.

Heel veel succes!!!!!!

8. Niet meer actief

Dat je een hoge temp hebt is wel een goed teken. Hoelang is je temp al hoog??
    Ik heb pas na iets van 30 dagen hoge temp getest en die was positief. ;) Ik had zelfs twee temp dipjes die maand.

9. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Ik duim mee!!

10. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    spannend...............

Ik heb gelezen dat als je temp min 18 dagen hoog blijft dat je een zeer grote kans heb op zwanger zijn........

11. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Ik heb sinds mijn laatste ongi (27 augustus) een constante hoge temp. (constant tussen 36.8 en 37.0)
    Normaal komt die niet boven de 36.8 van mijn NOD tot mijn ei, daarna vliegtie omhoog tot boven de 37.0 (uitschieters van 37.6)...
    NU heb ik dus constant een hoge temp.. hij komt gewoon niet onder de 36.8! Alleen op dag 2 wassie 36.5 verder constant 37.0 met af en toe een dipje naar 36.8!
    Ik heb vorige week dinsdag een test gedaan, omdat ik die hoge temp niet snapte, terwijl ik gewoon ongi was geweest en verder geen klachten had... Ik zocht ff rust voor mezelf... test was (uiteraard) negatief.
    Ik wacht gewoon af en ik heb waarschijnlijk eergister mijn ei gehad (heb toen helaas niet kunnen tempen, misschien wassie toen wel lager dan 36.8 ) maar gister was mijn temp weer 37.0 en vandaag 37.3... dus gaat weer de goede kant op!

Ik heb ook aan mezelf gemerkt de afgelopen rondes, dat ook ik teveel bij kwaaltjes ga lopen piekeren en denken... Ik probeer (lees het goed, PROBEER) het deze ronde niet te doen!
    Haha.. makkelijker gezegd dan gedaan!

Ik duim mee voor je hoor!

12. Female

Female Niet meer actief

hey realtjuh! heb je nu al getest? :confused: Haha ongeduld... hoop echt voor je dat het raak is deze ronde!!

Liefs Female

13. Babe

Babe Actief lid

20 aug 2006
    191
    0
    0
    Vervelend is dat hé die onzekerheid. Soms is het inderdaad zo dat je lijf je voor de gek houdt, het mijne kan is daar een ster in :)

Maar het kan natuurlijk ook zijn dat je nog te weinig HCG in je urine had toen je testte. Ik ben benieuwd !

14. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Ik heb vorige week dinsdag getest, omdat ik mijn temp niet kon plaatsen...
    Je hoort ook zo vaak dat vrouwen 'gewoon' ongi worden als ze zwanger zijn... vandaar... was voor mijn eigen gemoedsrust hoor...

15. gerda

gerda Actief lid

15 nov 2005
    242
    0
    0
    hoi meiden nog niet ongi. met alle tekenen nog het zelfde. heb al een hoge temp vanaf 28 aug . durf haast niet tehopen. ga do maar weer testje doen gr gerda

16. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Nou veel succes meid! Ik duim mee!

17. Niet meer actief

Wacht anders nog een weekje of twee.

18. gerda

gerda Actief lid