Kunnen jullie me helpen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikske89, 5 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey meiden,

Ik weet even niet zo goed wat ik van mijn cyclus moet denken dus ik heb jullie hulp nodig.

Gemiddeld duurt mijn cyclus 30 dagen en ik heb dan altijd een posi ovulatietest op dag 14 of 15. Deze ronde (ronde 8) had ik een posi ovulatietest op dag 18 EN 19. Op dag 21 had ik ontzettend roze slijm bij het afvegen. En Gister had een een paar seconde flinke steken en krampen in mijn onderbuik. :(

Ik heb eigenlijk deze cyclus al vanaf dag 1 het gevoel dat het niets word, gewoon door drukte en stress op het werk, iedereen kent het wel. Maar goed, nu ziet mijn cyclus er dus anders uit dan normaal en vraag ik me toch af wat jullie ervan denken. ;)

Zou ik dan nu een langere cyclus dan 30 dagen hebben?? Wanneer zou ik kunnen testen?? Alle reactie's zijn welkom!

Sorry voor het lange verhaal.

Groetjes Nicky

2. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Op dag 21 je eisprong (roze bloeding is eisprongbloeding), dus op dag 35 is je NOD en kan je testen!

succes

3. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Hmm.. Zoals ik het lees zou je idd deze ronde een langere cyclus hebben.

Waarschijnlijk was het roze slijm op dag 21 je ei, dus dan uitgaande van een LF van 14 dagen, dan zou je dus een cyclus van 35 dagen hebben. Tegenwoordig kun je veel testen al doen op 10DPO (al wordt het hier op het forum wel sterk afgeraden, ivm vmk), dus dat zou inhouden dat je tussen dag 31 en dag 36 kunt testen.

Maar het is verstandiger om gewoon nog een paar dagen langer af te wachten (hoe moeilijk het ook is).. En als je dan nog geen ongi hebt, dán een testje doen.

Succes!

4. Pina

Pina Actief lid

22 nov 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    Roze bloeding kan toch ook een innestelingsbloeding zijn? Ik had het afgelopen cyclus en werd helaas gewoon weer ongesteld ongeveer een week later, had heel even gehoopt dat het iets anders betekende....

5. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik wist wel dat het voor een innestelingsbloeding veel te kort na de posi ovu test zou zijn, maar ik had nog nooit een eisprong bloeding gehad, dus vandaar dat ik het even niet meer wist. Pfff ik zit niet echt op een cyclus van 35 dagen te wachten, duurt het nog langer voordat ik kan testen :(

Nou goed, in ieder geval super bedankt voor jullie reactie's!

6. kelly87

kelly87 Actief lid

25 aug 2009
    434
    0
    16
    ijmuiden
    Hey meiden!

Ik zit ook te denken aan innesteling dat is ook vlak na je eisprong toch..:(

x Kelly

SUCCES meiden!

Deel Deze Pagina