Als het goed is heb ik gisteren mijn innesteling gehad. Ik had gistermorgen wel een raar gevoel in mijn buik. Het waren geen krampen, het was geen buikpijn, maar ik voelde wel iets. Heel apart. Gisteravond had ik ineens een felle steek aan de zijkant van mijn borst. Het deed echt pijn. Moest echt mijn arm tegen mijn zijkant aandrukken om het te onderdrukken. Dag na de eisprong (tenminste volgens berekening) had ik last van hoofdpijn die maar niet weg wilde gaan. De dag erna had ik weer hoofdpijn.Verder ben ik heel erg moe moe moe. Eigenlijk is dit onze eerste ronde pas, want de allereerste maand dat ik gestopt ben met de pil zijn we er niet voor gegaan. Het ontpillen geloof ik niet zo. ik ben maar 5,5 maand aan de pil geweest. Ik heb op 28 en 29 sept een positieve ovulatietest gehad en rondom die dagen hebben we goed geklust Ik ga vanavond trouwens naar een paragnost toe dus ben benieuwd of dat zij iets kan voelen. (zij is echt goed, want ze heeft al een aantal dingen gezegd die ze eigenlijk niet kan weten) Ik weet ook wel dat ik gewoon kan wachten tot de test dus die antwoorden hoef ik eigenlijk niet te hebben. Wat denken jullie zou het al raak kunnen zijn en kun je er dan al iets van merken? Groetjes, Linda
Gewoon lekker wachten en intussen zul je ook merken of er meer symptomen erbij komen. Neem wel in achting dat sommige vrouwen helemaal niks voelen de eerst 8 weken. Ik heb behalve vermoeidheid weinig kwaaltjes. Hopelijk blijft het ook zo, want mijn grootste kwal is suikerziekte en daar heb ik mijn handen al vol mee.
Ik heb het boekje van bas er nog eens bijgepakt en toen had ik een week voor nod ook al last van mijn borsten en mijn buik. Het is inderdaad maar afwachten, maar ik hoop wat ervaringen van anderen te kunnen lezen. Bedankt voor je berichtje.