Voel me zo verschrikkelijk leeg,intens verdrietig en boos. Heb af en toe het gevoel dat ik in mijn verdriet verdrink. Ik mis ons mooie mannetje Jesse* zo verschrikkelijk. Droom al vanaf mijn dertiende jaar hoe het zou zijn om mama te zijn. Eindelijk ben ik mama en dan spat alles zo ineens als glas uit elkaar. Praat er al heel veel over met mijn vriend,mensen om ons heen en de psychologe,maar het doet allemaal zo pijn. Jesse was ons eerste kindje en heb dus verder ook geen afleiding, kan mijn gevoelens dus ook niet geven aan een ander kindje. Kent iemand dit gevoel ook? Melanie,de trotse mama van Jesse*
Wat een mooi ventje zeg. en zo gevochten... Hier doet alleen het lezen en kijken naar jullie verhaal en foto's al pijn.. ik kan me niet voorstellen hoe het moet zijn om een kindje te verliezen...de gedachte alleen al maakt me ziek... Ik kan me wel voorstellen dat je voelt zoals je je voelt.. t geeft alleen maar je liefde weer voor Jesse...geef er aan toe...het mag... raad kan ik je niet geven, maar sterkte...veel sterkte wil ik jullie wel graag wensen... knuff
Wat een ontzettend mooie vlindersite hebben jullie gemaakt en wat een prachtig mannetje. Ook ik zit hier te janken... Ik heb het gelukkig niet meegemaakt, maar realiseer me dat het het ergste wat je mee kunt maken en ik wil jullie dan ook alle kracht toewensen om dit onmenselijke verdriet een beetje dragelijk te maken. Heel veel sterkte en heel veel liefs, Annette
Och lieverd toch, Helaas snap ik je gevoel maar al te goed, je dobbert nu in je eentje op een zee van tranen dus het is vreselijk moeilijk, maar wat mij houvast heeft gegeven is dat ik heeel graag weer moeder wilde zijn en om er voor mijn 2e kindje er echt te zijn moest ik mezelf bijelkaar rapen, ik moet wel zeggen dat ik ook goede begeleiding heb gehad ook spiritueel daar heb ik erg veel aangehad en ben ik nu wie ik ben. Maar voor jou is t ook nog maar zo kort geleden hhet is gewoon vreselijk moeilijk. heel veel sterkte liefs
Hoi Melanie, heb even op de vlindersite gekeken, heel mooi gedaan en wat een prachtig manneke was Jesse*. Ik weet niet wat jullie moeten voelen maar toch huil ik even met jullie mee... Ik wens jullie veel kracht voor de komende tijd...
Doet mij al enorm veel pijn bij de gedachten... Wat een hel moeten jullie doormaken zeg. Wat is het een prachtig ventje en wat oneerlijk dat hij niet verder mag leven bij zijn papa en mama. Wens jullie heel veel sterkte.....
wat een mooie site heb je gemaakt voor jullie mannetje. hoop dat de woorden hier op het forum enige steun kunnen geven bij het verlies van jullie mooie mannetje... dikke knuff
Ik heb met tranen op mijn wangen naar de foto's van jullie prachtige zoontje Jesse* gekeken. Wat een mooi kindje... Ik ben er stil van, zo oneerlijk. Wat moet dit ontzettend moeilijk zijn voor jullie. Heel veel sterkte Dikke knuffel
Woorden van troost kunnen je misschien een klein beetje tot steun zijn, maar zelfs die weet ik op dit moment niet te vinden... Ik herken het gevoel zo goed!! Huil maar lekker, alle tranen moeten er toch uit... Ik weet niet of je er iets aan hebt en misschien helpt het je wel geen steek verder en vind je het alleen maar stom, toch wil ik je mijn favoriete spreuk even laten lezen. Deze komt uit de Disneyfilm Peter Pan en het doet me elke keer weer veel als ik hem lees: "Every time you cry and feel sad, you cry a tear for every happy thought you´ve had..."
Lieve Melanie, Wij hebben het hier al even over gehad. Ik was ontzettend geroerd door de manier waarop je schreef over je dappere ventje. Ook al heb ik nog geen kinderen kan ik me toch voorstellen hoe verwoestend dit is in je leven. Alles valt in elkaar. Ik hoop dat jullie liefde voor elkaar, wetende dat Jesse jullie liefde heeft mogen voelen en wetende dat hij in jullie harten voorleeft, jullie de kracht mag geven dit te doorstaan. Je mag trots zijn op jezelf, je schreef mij dat je me succes wenste met zwanger worden en ik je altijd mocht mailen met vragen. Dan heb je een ontzettend groot hart en veek karakter als je dat nu kunt schrijven. Ik wens je heel veel sterkte en als je wil praten, vloeken of schreeuwen weet je me te vinden. Het regeltje van Evelientje vond ik erg mooi. Las zelf er ook ergens een stukje. Those we loved don't go away they walk beside us every day unseen, unheard, but always there for ever in our hearts, always missed and loved so very dear Liefs
Lieve Melanie, Heb net de vlindersite van jullie Jesse gezien ..... ben er helemaal stil van. Ik kan niet zo makkelijk huilen, maar hierbij houd ik het niet droog. Wat een groot verdriet ..... wat oneerlijk dat jullie Jesse hebben moeten afstaan. Wij hebben dit gelukkig nooit meegemaakt, maar ik kan me wel voorstellen dat je je voelt zoals je zegt. Ik kan helaas niets zeggen om de pijn weg te nemen. Ik wil jou en je man héél, héél veel sterkte wensen. En wat een supermooie site is het zeg voor Jesse. Liefs, I S
Ik kan me niet voorstellen hoe het is om een kindje te verliezen, maar ik voel de pijn, het verdriet, maar bovenal de enorme liefde die jullie hebben. Wat een groot, groot gemis. De site is schitterend, mooier hadden jullie het niet kunnen doen. Heel erg veel sterkte met het verwerken van het verlies van jullie lieve Jesse*
ik lees je verhaal en krijg de rillingen zo onverwacht! heel erg veel sterkte met dit inmensgrote verlies
Helaas weet ik hoe je je voelt, vorig jaar heb ik mn twee jongens verloren. Hoe we ons verdriet hebben verwerkt, via internet lotgenoten zoeken bij lieve engeltjes site, veel praten met je man/vriend erg belangerijk, en wat je al gedaan hebt een mooie site maken van je mooie zoon. Heel erg veel sterkte, ooit gaat de zon weer schijnen ik had het ook niet verwacht maar het gaat echt gebeuren. Dikke knuffel.
Wat een prachtige jongen is Jesse en wat moet het onvoorstelbaar verdrietig zijn om je zoon te moeten missen. Ik wil jou en je man heel veel sterkte wensen met dit vreselijk verlies.
wat vreselijk!! heb echt zo zitten janken!wat een mooi zoontje hebben jullie gekregen! en helaas ook weer hebben moeten afstaan! ik wil jullie heel veel sterkte wensen,met dit ondragelijke verlies!! Een hele dikke knuffel!
Lieve Melanie, Gecondoleerd met het verlies van jullie mooie Jesse.. Ik wil jou en je man heel veel kracht toewensen en ik hoop dat het verdriet met de tijd dragelijker mag worden. Liefs Michelle
Ik heb net je verhaal gelezen en jullie site gezien... wat indrukwekkend! Wat was Jesse een prachtig mannetje en wat verschrikkelijk dat jullie hem al zo snel weer moesten missen... heel veel sterkte en kracht toegewenst.
Wat ontzettend moeilijk en wat een hel waarin jullie zijn beland! Jullie prachtige zoontje Jesse* mocht niet bij jullie blijven, ik kan me niet voorstellen hoe moeilijk dat wel niet moet zijn. Een hele dikke digi-knuffel en heel erg veel sterkte
Lieve Melanie... Ook ik heb op de vlindersite je prachtige mooie ventje bewonderd.. Met tranen in mijn ogen en pijn in mijn hart, want ook ik vraag me af waarom Jesse* niet bij jullie mag zijn...Ik kan me niet voorstellen hoeveel verdriet je hebt, want dit moet onvoorstelbaar moeilijk zijn.. Vergeet nooit dat hij altijd bij jullie is... Ik hoop echt met heel m´n hart dat de pijn minder wordt voor jullie.. Maar het is ook goed om het inderdaad er ook te laten zijn.. Van ons een hele dikke knuf en je mag heel trots zijn op zo´n mooi ventje als Jesse*.. Liefs Angel