Wat een ontzettend mooi mannetje, En wat vreselijk wat er allemala is gebeurd. Ik heb het zelf nog nooit meegemaakt, maar ik kan begrijpen dat je je boos voelt en ellendig, maar lieverd je kan er niet saan doen. Je hebt veel steun lees ik van vrienden en familie en samen meot je er door komen. Ik heb even op je vlindersite gekeken en ow wat een mooie foto's en mooi geschreven, heb echt een traan weg zitten snikken. Heel veel sterkte.
heb op de vlindersite van jesse gekeken en wow, wat een mooi maar ook verdrietig verhaal! mooi dat hij zo'n lekker ding was de 1e week en verdrietig natuurlijk omdat hij zo abrubt bij jullie weg gerukt is. vind het echt heel erg, woorden schieten te kort!!!
Och meid, wat een verdrietig verhaal.. De tranen stonden in mijn ogen bij het lezen van de site.. Heel heel heel veel sterkte gewenst ook voor je man.. Ik weet zeker dat Jesse* van boven op jullie neerkijkt..
Wat kan ik tegen je zeggen... Ik kan me alleen maar inbeelden hoe moeilijk dit voor jullie moet zijn...ik denk dat alleen de tijd de scherpe kanten iets kan verzwakken...en heel veel praten,huilen en laten gaan wat je voelt! Heel veel sterkte gewenst bij dit onmenselijke verlies! Een dikke knuffel voor jullie allebei!
dikke tranen hier na het zien van jullie site...wat moet dit ongelooflijk verdrietig zijn... Ik voel me geprezen dat ik dit gevoel van jou niet ken melanie, maar ik hoop van harte dat jij het gevoel dat ik heb wel mag leren kennen... dikke knuffel en alle sterkte van de wereld!