Hallo iedereen, Ik ben sarah, 27j en moeder van 1 dochtertje. Heb vorige week vrijdag mijn regels heel lichtjes gekregen, sanderdaags niet meer, zondag zijn ze terug hevig begonnen en had hevige buikpijn en rugpijn. De manier van bloedverlies is niet gelijk anders. Heb normaal mijn regels mooi op tijd en duren normaal max. een 5/6 dagen. Sinds gisterenavond is het lichtrood en slijmerig. Heb enorma last van maagkrampen, altijd moe, zware benen bij minste inspanning, pijn in onderrug en draaierig in mijn hoofd. Ben vorige week naar gk geweest, en was een zwart bolletje te zien in mijn baarmoeder. Volgende week woensdag moet ik terug op onderzoek. Gezien ik het wachten niet meer aankon, heb ik toch een zwangerschapstest gedaan en bleek negatief te zijn. Ik ben ten einde raad, kan iemand me vertellen of dit tekenen zijn van een miskraam of zou het toch nog een zwangerschap kunnen zijn : : : Alvast bedankt
Ik zou er vanuit gaan dat je ongesteld bent. Misschien is er sprake geweest van een bevruchting maar was die bij voorbaat al niet goed. Van de gyn begreep ik dat 70% van de bevruchtingen (dan weet je dus nog niet dat je zwanger bent) mislukt. Het kan dus zijn dat je wat gezien hebt, maar dat het gewoon met je menstruatie mee naar buiten komt. Hoop voor jou dat het toch raak is, maar ik zou er vanuit gaan dat je ongesteld wordt.
Dan snap ik niet goed waarom ik zoveel symptonen heb die ernaar toe wijzen. Ook de manier waarop de menstruatie door gekomen is, is niet gelijk gewoonlijk. Heb vanavond weer veel last van pijn in de rug, constant moe en ook pijn in de onderbuik. Daar stel ik me dan nog steeds de vraag. Het zal nog even afwachten zijn tot woensdag, dan weet ik meer.
Ik hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent. Maar het klinkt idd alsof dat niet zo zou zijn. Als je even zwanger bent geweest en het mis is gegaan, kunnen de symptomen best een tijdje aanhouden. Maar oke, je moet nog een keer terug naar de gyn en het is dus afwachten. Veel sterkte met wachten. Liefs Noralien