Onze meid krijgt nu s'ochtends fruithapje en als ze s'ochtends slaapt dan s'middags en s'avonds groentehapje maar nu valt ze bijna altijd tegen 17:00 in slaap tot 18:30en dan is het alweer te laat voor een groentehapje.. Talitha is wel 3 weken te vroeg geboren .. schema nu: 7:30 fles 210/7 9:30/10:00 fruithapje 11:30 fles 210/7 daarna slaapt ze vaak tot 14:30/15:00 15:30 fles 210/7 en dan probeer ik haar vaak wakker te houden voor haar groentehapje ...maar de laatste tijd lukt het niet meer... 19:30 fles 210/7 plus 2 scheppen rijstebloem en ik bied haar s'middags als ze wakker is ook af en toe flesje water aan ,maar dat wil ze helemaal niet hebben ...
Hallo, Je kindje krijgt 4 flessen van 210/7 wat eigenlijk een beetje te veel is. Je kunt de hoeveelheid beter terug brengen naar 4 flessen van 180/6 of 3 flessen van 210/7. Hij tijdstip dat je dochtertje haar groente of fruithapje krijgt maakt niet zo veel uit. In het begin zijn het vooral oefenhapjes. Met de flesvoeding krijgt ze nog voldoende voeding binnen. Groetjes Sanne
Hallo, Bedankt voor je reactie.. Ik heb haar vandaag al geprobeerd met 180/6 en dat ging goed maar de avondfles doe ik nog wel 210/7 met 2 scheppen rijstebloem ... gr marjolein
Dat is al een stukje beter! Heb je misschien al eens geprobeerd om wel 210 ml water te nemen en maar 6 schepjes voeding en evt. rijstebloem erbij? Drinkt je dochtertje misschien ook snel? 15-20 minuten is goed, als het sneller gaat kan je misschien eens proberen om een kleiner speentje te gebruiken. Dat maakt ook uit voor de verzadiging. Groetjes Linda
ze heeft vandaag 3x 180/6 gehad en dat is heel goed gegaan en de fles doet ze zowiezo een 15 minuten over ... gr marjolein
Hallo, Fijn dat het al beter gaat. Je mag haar ook wel 4x 180/6 per 24 uur geven als ze nog meer wil drinken. Groetjes Sanne