ene dag wel,andere dag niet

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MamaDenise, 23 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    mn kwaaltjes verschillen zo per dag.
    gisteren ging het allemaal prima,maar vandaag weer flink misselijk.
    ik was voorheen gek op kaas wraps en als ik er nu aan denk voel ik me kots en kots misselijk worden,moet er niet meer aan denken!
    ik eet wel gewoon regelmatig.
    en drink kopjes thee met suiker,dat werkt gelukkig tegen de ergste misselijkheid.
    en ik slaap zo vreselijk slecht!!!
    zweet me dood in de nacht,kan mn draai niet vinden,mn rug doet zeer als ik lang in de zelfde houding lig enz....
    ik ben de enige in mn familie die kwaaltjes heeft!!
    mn zus had nergens last van,enkel vermoeidheid,mn schoonzus enkel vermoeidheid en mn moeder vroeger enkel vermoeidheid maar ik lijk alles voor hun in te halen!
    godzijdank hoef ik niet over te geven,daar ben ik ZO blij om!!!

    hebben jullie zwangeren het ook?
    de ene dag nergens last van eigenlijk en de dag erna lijk je alles in te halen?
    en wat doen jullie er tegen?
    ook tegen die heerlijke stemmingswisselingen hehe :oops:

    Dikke knuffel,Denise ;)
     
  2. Hoi Denise,

    Ik ken t wel een beetje.
    De ene dag voel ik me elendig heb ik alles tegelijk en de volgende dag valt alles wel mee.

    Ik heb alleen wel net als jij elke nacht een rot nacht. Ik kan ook mijn draai niet vinden, heb het hartsikke warm en als ik dan al in slaap val is t voor een uurtje en ben dan weer wakker.

    De stemmings wisselingen zijn er ook elke dag !
    Echt wel, zo kan ik heel lief zijn en dan opeens barst de bom. Hahaha.

    En de jeuk die ik sinds eergster heb doordat mijn huid echt heel droog is geworden.Daar heb ik de hele dag last van maar 's nachts dus ook

    Je bent dus niet alleen..haha hoop dat dat een troost voor je is ;)
     
  3. Bloem

    Bloem Actief lid

    21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Ik wil ook wat symptoompjes :cry: niet te veel maar wel wat zodat ik me zwanger voel hihi
    succes meiden,
     
  4. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    je mag de mijne zo overnemen ;)

    nu zijn de kwaaltjes voornamelijk naar de ochtend gegaan!
    vanmorgen ongelooflijk beroerd,niet overgegeven gelukkig!!
    als afleiding ben ik maar gaan afwassen,maar toen ging mn rug onwijs pijn doen,en kots misselijk werd ik *zucht*
    maar als ik naar de foto vande echo kijk weet ik weer waarvoor ik het allemaal doe.
    nu heb ik net eindelijk wat kunnen eten,heerlijk!
    en wat gedronken en nu gaat het weer goed,alleen vreselijk moe!
    en zo komt mn schoonmoeder langs,weinig zin in mja..hoort erbij he :rolleyes: ;)
     
  5. Chrisje

    Chrisje Fanatiek lid

    23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Haha vooral dat met die kaas wraps herken ik enorm. Ik was eerst dol op eiersalade in het begin nu moet ik er niet meer aan denken! Broodjes kebab idem dito.
    Maar hier ook allemaal mensen om me heen hebben geen kwaaltjes gehad tijdens de zwangerschap terwijl ik zo'n beetje alle kwaaltjes heb.
    Maar het is zeer vervelend dus veel sterkte.
     
  6. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    haha ben dus niet de enige die haar favo eten uit kotst zowat.
    nu ben ik weer goed misselijk en moet nog koken maar kan het nu echt ff niet!
    zo klote!
    vanmorgen ff beroerd geweest en in de middag niks aan het hand en nu weer ff misselijk.
    ik hoop dat het zo overgaat want anders word ik GEK :cry:
     
  7. :) Hey,
    Ik heb ook flink wat kwaaltjes en ze komen en gaan net als bij jullie. Zal ff een lijstje maken.
    Misselijk, vaak plassen, buikpijn, gevoelige borsten, stemmingswisselingen, superemotioneel, snel buiten adem en zware ademhaling (met sporten hou ik het al bijna niet meer vol) , snellere hartslag, heb het veel warm terwijl ik het normaal altijd koud had, moe, veel plassen maar moeite met de grote boodschap, veel witvloed, niet kunnen slapen, zweten en ik vind ook dingen vies die ik lekker vond en andersom (geloof dat het dat wel was ;) ). Nou moet ik wel zeggen dat ik supergevoelig ben voor hormonen, had de vorige zwangerschappen ook bijna alle kwaaltjes! Bij mijn zoontje heb ik zelfs in het ziekenhuis aan een infuus gelegen toen ik 7 weken zwanger was omdat ik niets binnen kon houden! Zelfs als ik op een dag niks at en dronk kon ik makkelijk 13 keer spugen. Bovendien had ik in die zwangerschap ook heel vaak een vaginale schimmelinfectie en bloedarmoede. Dat spugen was echt geen pretje en dat gun ik niemand, hopen dat ik nu niet weer hetzelfde krijg.
    Van de andere kant heb ik daarna een miskraam gehad en in die zwangerschap heb ik niet gespuugd. Als ik dan moet kiezen heb ik liever dat alles goed is en voel ik me liever superberoerd! Succes allemaal :) Liefs, Vienna
     
  8. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Bij mij wisselt het ook per dag.
    De ene dag nergens last van en de andere allerlei kwaaltjes.
    Voel me dan ook echt niet lekker in m'n vel zitten.

    Bij m'n 1e zwangerschap ben ik nog geen uur misselijk geweest en had echt nergens last van. Dus moet wel zeggen dat ik me nu wel veel onzekerder voel. Gisteren veel druk op m'n onderbuik gehad en dan ben ik gelijk bang dat dit een voorteken is. Mag woensdag gelukkig naar de vk, hoop dat ze mijn onzekerheid wat weg kan nemen.

    Ach ja het hoort er warschijnlijk gewoon bij en het is voor een heel goed doel dus ik neem het maar voor lief :) .

    Silly
     

Deel Deze Pagina