weet het niet meer

Discussion in 'Zwangerschap' started by Just, Mar 13, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

denk dat je het het beste open ken houden zodat just haar verhaal verder ken vertellen...
    maar ik vind wel dat ze heel goed na mot denken over wat ze gaat doen, denkje dat als je een abortus heb laten plegen de relatie goed blijft gaan je zal je misschine welschuldig voelen en hem alles verwijten,is dat het waard of zou je dan niet liever alleen voor de kleine gaan zorgen???

xxx

2. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

Jan 16, 2006
    3,608
    4
    38
    Female
    Turkije
    ik denk persoonlijk niet meer dat we van haar zullen horen.

3. Door

Door Bekend lid

Dec 7, 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Ik vrees dat Gülay gelijk heeft.... en vrees het ergste!

Ik kan om dit soort situaties boos worden, en huilen, wie er ook ongelijk heeft of de schuld heeft, doordat er in deze relatie niet goed gecommuniceerd is, is er een probleem onstaan, maar dat is niet de schuld van het kind, en die wordt ws wel de dupe.... :cry: :cry: :cry:

Ik snap wel dat dit een hele moeilijke situatie is, en je moet echt voor jezelf de keuze maken, en wil je absoluut niet veroordelen hoor, jij maakt de keuze die op dit moment het beste is, en daar kan niemand over oordelen....

Ik wil je dan ook, welke beslissing je dan ook hebt genomen, veel sterkte wensen!

4. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Meiden, laten we proberen er geen discussie van te maken ok?
    We kijken gewoon nog even of ze komt ja of nee.
    zij is uiteindelijk verantwoordelijk voor haar beslissingen.

groetjes

5. Door

Door Bekend lid

Dec 7, 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Oh Natas, had net een toevoeging aan mijn reactie gedaan omdat hij een beetje te kort door de bocht was....

Het zou zonde zijn als Just zich hier niet meer durfde te melden omdat ze bang is voor onze reacties, ik denk dat ze het wel moeilijk genoeg heeft...

6. Niet meer actief

ik hoop dat ze nog wel komt om een reactie te geven van wat er nu gebeurd is...
    dus laten we maar proberen om onze meningen er naast te leggen en hopen voor haar dat ze de beste beslissing neemt!!!

xxx

7. talia

talia Fanatiek lid

Nov 27, 2005
    2,561
    0
    0
    kapster
    belgie
    vind het erg wreed om eerst te stoppen met de pil zonder je vriend er iets over te vertellen en als je dan zwanger word het dan willen laten weghalen omdat je vriend toch niet bijdraait.
    als je niet onverwachtszwanger wilde worden had ze niet moeten stoppen met de pil.
    ik kan hier zo boos om worden omdat er zoveel mensen zijn die niet zwanger kunnen worden geef het kind dan tenminste op voor adoptie zodat andere mensan hun kinderwens op zijn minst kunnen vervullen.
    abortus is voor in noodgevallen en geen voorbehoeds middel vind dat ze het niet bij iedereen mogen doen grrr ik word hier zo boos om.

8. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss

Nergens staat dat ze stiekem met de pil is gestopt, toch??
    Zoals ik het begreep gingen ze wel samen voor een kindje!

9. natashatje

Jan 15, 2006
    86
    0
    0
    restauranthouders
    belgië
    ja, natas u hebt inderdaad gelijk dat we geen discussie moeten uitlokken.
    maar als just recht in haar schoenen staat zal ze onswel op de hoogte houden he?

hoe dan ook, of het nu waar is of niet, het is zeker een verschrikkelijke situatie, want ik maakte precies dezelfde mee, ik kan jullie verzekeren dat het niet leuk is . daarom kom ik op voor al die mensen die dit meemaken, en zou ik absoluut niet willen dat er daar over gelogen wordt.
    sorry

Share This Page