mijn kleintje is dysmatuurtje ... nu inmiddels over 4 kilo.. maar voed op erzoek zei krijgt soms ook meer jammer honger is honger
Of het reflux is of niet of kiss of kma of niks weet niemand. Symptomen lijken vaak op elkaar. Hier dachten we reflux ook uiteindelijk is kiss geweest. Na osteopaat ze is feen enige tejen van reflux ook alle adviezen die bijhoren werkten niet: ze werd hysterisch op buik, wil niet gedragen worden en bed ophogen ook. We hebben gewoon inderdaad hongerige baby met daarbij kiss syndroom en baby die erg rust en regelmaat nodig geeft ( dat merkten we vorige weer op vakantie). Dus voorlopig alleen thuis want het gaat hier echt ideaal.. Honger is honger maar soms is ook de manier voor baby pijn weg te drinkeb. Dus zoek maar eerst uit de oorzaak lijkt mij..
Osteopaat heeft hier ook wonderen verricht! Na 3x had ik bijna een compleet ander kind (verl rustiger, meer ontspannen, veel minder huilen)
was ik weer, bedankt voor alle adviezen! heb niet op iedereen kunnen reageren, maar dat wil niet zeggen dat ik het niet waardeer. heb een afspraak gemaakt bij de ka, gewoon voor de zekerheid. daar kan ik volgende week terecht. denk zelf dat ze last had van een groeispurtje ofzo, want het gedrag is al over. ze is nu weer gewoon tevreden met wat ze krijgt. 180/6 5x bedankt allemaal.