hallo dames ik heb tegen 12.40 een clearbleu digi ovuluatie test gedaan en heb een smilie,vindt wel apart dan moet ik morgen mijn ei krijgen 5okt normaal is het 8okt ben wel blij dat ik nu ovu testen heb weet ik precies waneer maar mijn vraag is hebben jullie dit wel een mee gemaakt? en waneer kan ik nu het beste Gemeenschap hebben Lief's Maria Denk dat ik me banner ook maar moet veranderen haha
Vanavond aan de gang een morgen ook ...beste kansen liggen nu om de hoek! Je hoeft niet je banner te wijzigen want misschien is de fase van na je eisprong langer dan de gemiddelde...gemiddeld is dat 14 dagen...maar het kan tussen de 11 en de 18 zijn...kan ook korter en langer maar dat is er vaak een probleem Suc6 en aan het werk vanavond...
Inderdaad: nu naar huis en klussen! Nee hoor. Vanavond en in elk geval ook morgen lekker aan de slag. Ik zou als ik jou was morgen ook nog even testen. Als je dan weer een hebt, dan weet je dat je vandaag het begin van je piek te pakken had. (dit hoeft overigens niet hoor, ik heb zelf vaak genoeg maar 1 dag een smile gehad)
Bedankt voor jullie Reactie Ga vanavond direckt aan de slag haha En morgen middag weer even testen bedank dames
Ja ik heb net weer getest en nu heb ik geen meer wat betekend dat dat ik gisteren toen de was me ei heb gehad of dat die vandaag komt? begrijp het even niet meer haha liefs Maria
Volgens mij is het zo dat wanneer je geen meer hebt je je ei hebt gehad. Dat zal dan dus tussen gisteren en vandaag zijn geweest.....
Bedank voor je antwoord Gelukkig heb ik gisteren met me mannetje geknuffelt haha hopen dat het nu raak is dan ik heb trouwens gisteren middag getest tegen 12.40 een en gisteren avond tegen 17.30 een helang daarna blijf je vruchtbaar? Lief's Maria
Het ligt er aan of je een hebt in het begin van je LH piek of aan het einde. Gemiddeld duurt je LH piek 24 tot 36 uur. En ergens daar tussenin heb je dan je ei.... Ik zou van gisteren als je eisprongdag uit gaan.... Maar vanavond nog een keer knuffelen is zeker niet zinloos denk ik! Veel plezier!
Ik heb meestal ook 2 dagen een smilie en de dag erna dan mijn ei, dus vanavond en morgen nog even klussen kan geen kwaad
Hoi meiden Ik heb gelijk ook een vraagje. Want ik heb ook met de digitale CB getest en nou was ie eergister een smile en gister ook. Ik teste eergister tussen 19:00uur en 20:00uur en gister avond pas tussen 22:00uur en 23:00uur dus wel een stuk later. We hebben 2x sex gehad dus betekend dat nou dat we precies goed geklust hebben? En zal ik vanavond nou weer gaan testen? En als ie dan nog steeds postief is kan dat dan wel? Alvast thanks