weet het niet meer

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door patries0, 3 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patries0

patries0 Lid

1 jan 2016
    26
    0
    1
    Hoi,

Ik heb een cyclus van 24 dagen en heb 21 dec poitieve ovulatietest gehad 2 dagen ervoor geklust. Heb 1 jan getest en een heeeel licht streepje gezien na ongeveer een uur.
    Nu heb ik vanmorgen getest (3 jan)met cb indicator gaf aan niet zwanger en weet dat het niet mag maar na open breken was er wel een lichte streep.

Maar mijn NOD is vandaag en er is alleen bruin verlies maar geen pijn en heb erge endometriose dus dan merk je het wel!

2de kerstdag erge hoofdpijn gehad. Gister heel erg moe borsten doen zeer aan de zijkant en ook vandaag hoofdpijn.

Wat vinden jullie??

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Die CB indicatorstreepjes zeggen helemaal niks helaas. Ook als je niet zwanger bent, verschijnen er streepjes. In de bijsluiter staat ook dat je de test niet kunt aflezen aan de hand van streepjes.

Maar ik zie ook een foto van een Kruidvattest? Daar meen ik een zeer licht streepje op te zien.

Mocht je de komende dagen niet ongesteld worden, dan even weer opnieuw testen.

Overigens vindt je eisprong pas plaats binnen 48 uur NA de positieve test. Dus positieve ovulatietest op 21 december is eisprong uiterlijk 23 december. Mocht je niet zwanger zijn, dan kun je dus te vroeg sex hebben gehad, aangezien je de 19e voor het laatst sex hebt gehad.....

3. NightShade

NightShade Actief lid

2 apr 2014
    250
    0
    0
    In mijn huisje
    Op de eerste zie ik wel iets en de cb is volgens mij niet zo gevoelig en schijnt altijd binnenin 2 streepjes te hebben die moet je niet open maken zou gewoon bij 1 soort test houden ik zou voor de kV 2v5 gaan die is veel gevoeliger s6 met wachten hopelijk is het iets en loopt hij mooi op

4. patries0

patries0 Lid

1 jan 2016
    26
    0
    1
    Ja klopt maar nieuwschierigheid hebben dan toch de overhand:)

En idd de onderste is van kruidvat die is van 1 jan en foto zonet gemaakt hij was iets duidelijker dan nu te zien is.

Maar had van de cb minstens 1 a 2 weken verwacht dan....vandaar dat ik het nu ook niet meer snap...

5. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    De Kruidvat test is volgens mij gevoeliger dan de cb. Dus dit scenario kan heel goed. de cb heeft dan meer hcg nodig.
    Als je over een paar dagen nogmaals test zou hij duidelijker moeten zijn.

6. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik zou een Kruidvat doen!

7. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Aan de cb kan je niks zien helaas. Ook is je kruidvat test negatief, want je hebt het streepje er pas na een uur op gezien... Helaas!

8. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Ik zie n licht streepje op de kV hoor, zou morgen weer n kv doen. Kan best dat je te vroeg bent met de cb.

Enne, tis 2016 al hè ;)

9. patries0

patries0 Lid

1 jan 2016
    26
    0
    1
    Haha scherp van je ;)

Morgen maar weer een test doen.
    Hopen dat die positiever is...

Thanx voor jullie mening :)

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.968
    15.606
    113
    Nabij Utrecht
    Na een uur pas een streep is helaas negatief.
    Als er toen hcg was gevonden had de cb dit vandaag 2 dagen later toch wel aangegeven hoor.
    Deze is namelijk behoorlijk gevoelig.

11. AudreyD

AudreyD Bekend lid

27 dec 2015
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een onzekerheid he.
    Ik vind de kV test meer op een indroger lijken...

Succes!

12. patries0

patries0 Lid

1 jan 2016
    26
    0
    1
    Dat is wel het vervelende de onzekerheid, het wachten vooral als je zware endometriose hebt want dan weet je waarneer het niet gelukt is je ongesteld word, en dan weer pijn hebt wat ik niemand gun.

Heb al een afspraak bij gyn om verder te kijken om me toch dat wondertje te gunnen...

Weltrusten...

13. patries0

patries0 Lid

1 jan 2016
    26
    0
    1
    Vanmorgen getest en helaas negatief...
    Nu wachten op de duiveltjes :(

Bedankt en voor elk ander cu6!

14. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid