Hallo dames... Ik ben een beetje in de war met mn cyclus en ik moet mn nod tussen vandaag en volgende week zondag krijgen. Voel me wel wat misselijk etc dus kon het niet laten om vanmiddag een kruidvat early test te halen. Dit is het resultaat. Ben ik gek en zit er niks? Of is die mega licht en beter resultaat morgen met ochtens urine of ander merk test? Groetjes xx Helaas krijg ik de foto er niet op. Even geduld ik doe het via de computer haha.
De kv early is alleen positief als er een duidelijk blauwe plus staat. Vage plusjes heb ik ook regelmatig gehad maar telkens niet zwanger helaas.
ben normaal niet vd bewerken, maar mn telefooncamera is gewoon niet zo best haha. zo krijg k em als ik de foto verbeter... is het nou het graag willen of staat er echt iets, en dan morgen opnieuw testen? en welke test raden jullie aan? zoals k al zei k moet tussen nu en een week ongesteld worden, ben de dagen even kwijt.. xx
Ja hij zit nu weer in de houder, maar door die plastic plaatje wat voor dat kruisje zit in de houder (snap je me nog haha) krijg je weerkaatsing en krijg ik het plusje niet op de foto, heb em voor foto eruit gehaald zag hem zelf al toen die in de houder zat.
Ik zie wel een tweede streepje, maar geen plusje en volgens mij moet er echt een plusje staan met de KV Early
Dat kruis krijg je als de strip in de houder zit. In de houder zit namelijk de horizontale streep die met de verticale streep een kruis maakt. Aangezien dit alleen de strip is zou je dus alleen verticale strepen moeten zien staan en geen kruis.
Ik doe morgenochtend even testen met ochtendurine. Ik weet namelijk echt niet of ik overtijd ben of veel te vroeg of wat.
Ik zie m hoor, maar heb zo'n hekel aan deze testen vanwege dat plastic venstertje. Zou een kv 2v5 doen!
Nou nu lekker slapen haha morgenochtend testen en zal hier wel even laten weten hoe en wat. Is het negatief dan helaas en ga ik toch echt wachten tot aankomend weekend. Dat is toch wel het uiterste dat mn nod moet zijn geweest.