weet het niet meer

Discussie in 'Voeding' gestart door lunaatje, 24 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lunaatje

lunaatje Actief lid

4 dec 2006
    297
    0
    0
    dienster
    deurne(antwerpen)
    ons zoontje is nu 4 weken.
    hij weegt 3.330kg
    ze zeiden me dat je het gewicht maal 150 ml moet doen en dan delen door het aantal voedingen
    dit heb ik gedaan .maar na zijn eten valt hij int slaap,om na 2 uur(soms 1.5) terug beginnen te wenen.
    tutje helpt soms.
    als ik hem uit zijn bedje neem en bij mij neem dan valt hij wel terug int slaap(maar wil hier geen gewoonte van maken).
    heb het gevoel dat hij dan nog honger heeft.
    en iedereen zegt om meer te geven.
    120 ml terwijl hij er nu 90 krijgt.(6 voedingen)
    maar hij weegt nog maar zo weinig.
    hoeveel moet ik nu juist geven,iedereen zegt iets anders?

2. faith82

faith82 Actief lid

5 jun 2006
    367
    0
    0
    hoi hoi,

Ik heb het even voor je nagekeken.. Onze kleine kreeg met 4 weken:
    6 x 120 cc voeding
    om 7.30
    11.00
    15.00
    19.00
    23.00
    03.00

Je kan 120 aanbieden en kijken hoe hij hier op reageert.. Misschien drinkt hij het op, misschien laat hij een beetje staan.. Ook kan het zo zijn dat hij nu langere tijd tussen de voedingen laat. Het is even zoeken..

liefs Faith

3. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    ik zou gewoon proberen om hem 120 cc met 4 schepjes te gaan geven.
    de regels zijn richtlijnen en als jullie kleintje het daarop beter doet dan is dat het belangrijkste.
    waarschijnlijk komt de kleine dan idd minder vaak. bv om de drie a 4 uur.
    ik heb zelf ook zo de voedingen aangepast en ik ben begonnen met de laatste voeding van de dag. dus die rond 2400 uur. hierdoor sliep onze boef gelijk de nacht door, hierdoor had hij 's morgens om 0600 aardige honger en dronk gelijk de grote fles leeg.

ik zou zeggen probeer het een paar dagen!

succes joyce

4. Jelly

Jelly Actief lid

9 aug 2006
    319
    0
    0
    ik zou ook gewoon overstappen op die 120cc en eend kijken hoe hij hierop reageert. ik heb het ook zo gedaan met kian...gewoon zijn ritme gevolgd. hij gaf zelf aan wanner hij meer wilde en dat klopte dan ook precies met de kilo's die op de verpakking staan. op den duur kwam hij echter ook veel sneller om pap vragen... dan zijn we op aanraden van de consulente overgeschakeld op meer verzadigendere pap. mss heeft jou kindje ook dikkere pap nodig?

Deel Deze Pagina