Weet het niet zeker

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Hallooo, 21 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallooo

    Hallooo Lid

    21 jan 2019
    10
    3
    3
    Vrouw
    1CD815DF-CBB5-4446-B134-AA63C33F0149.jpeg Hoi lieve lezers!

    Ik ben gestopt met de pil en we hebben zoiets van we zien het wel wanneer het zo ver is. Verder geen druk of ovulatietesten etc.

    Hierdoor hou ik ook niet bij wanneer ik ongesteld ben geweest en wanneer het er weer aan zit te komen. Heb dus geen idee wanneer ik weer ongesteld moet worden..

    Nu ben ik toch maar even gaan testen omdat ik het toch (voor mijn gevoel) lang duurt voordat ik ongesteld word.

    Dit heb ik dus gister avond gedaan en er kwam in de afleestijd geen streepje maar wel als ik er met een lichtje achter ging schijnen. (Ja, je doet rare dingen met zo’n test als je zekerheid zoekt. Je kent het vast wel) Als het goed is zit de foto er bij.

    Dus heb de test maar aan de kant gelegd en toen ik ‘m net wou weggooien zag ik dit (zie foto). Wat kan dit betekenen?
     
  2. Hakoek

    Hakoek Bekend lid

    20 jun 2013
    760
    768
    93
    Ik zie een tuur tuur tuur streepje. Maar hij is al ver ingedroogd.
    En het is een Kruidvat test denk ik? Daarover lees ik dat ze niet zo goed (meer) zijn.
    Vandaag even een Predictor kopen, die zijn betrouwbaar!!
     
  3. Hallooo

    Hallooo Lid

    21 jan 2019
    10
    3
    3
    Vrouw
    Klopt, een kruidvat 2v5 test.

    Uiteraard ingedroogd. Maar eigenlijk zou ik dit dus nu als ongeldig moeten beschouwen maar zo’n streepje komt er niet voor niets denk ik. Ga het uiteraard over een paar dagen weer proberen maar die onzekerheid maakt me gek .

    Bedankt voor je reactie iig.
     
    Hakoek vindt dit leuk.
  4. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.352
    3.641
    113
    Vrouw
    Het lijkt mij een indrooglijntje. Bij mij betekende dat niet zwanger. Ik zou even opnieuw testen. Succes!
     
    Hallooo vindt dit leuk.
  5. Hallooo

    Hallooo Lid

    21 jan 2019
    10
    3
    3
    Vrouw
    1885D41F-AF06-4F5A-8FA7-833F0F129D84.jpeg Zo zie je het iets beter denk ik..
     
  6. YellowEyes

    YellowEyes Fanatiek lid

    28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Het zou idd een indroger kunnen zijn, helaas geeft kruidvat steeds vaker valse streepjes. Ik zou idd een predictor halen en daarmee testen. Als je daarmee positief test, weet je genoeg. :)
     
    Hallooo vindt dit leuk.
  7. Hallooo

    Hallooo Lid

    21 jan 2019
    10
    3
    3
    Vrouw
    Bedankt voor je reactie!

    Ga over een paar dagen weer testen. Voor nu verklaar ik het gewoon als ongeldig ;).
     
  8. Nieuwsgierigbijtje

    Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

    12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Deze streepjes heb ik na opdrogen heel veel gezien bij deze test en zelf ook gehad. Dus hij is inderdaad negatief.

    Ook alleen streepjes zien met een lampje er achter is niet positief te noemen helaas. Want deze test staan er tegenwoordig om bekend dat ze voorgedrukte streepjes hebben.

    Inderdaad een predictor proberen!
     
    Hallooo vindt dit leuk.
  9. Hallooo

    Hallooo Lid

    21 jan 2019
    10
    3
    3
    Vrouw
    Oke! Ik ga er ook gewoon vanuit dat deze negatief is hoor. Wat ik al zei: ‘we zien het wel’ maar moet eerlijk zeggen dat dit nu wel erg makkelijk gezegd is haha.

    Bedankt voor je reactie iig :)
     
    Jeansflower vindt dit leuk.
  10. SophieSoHappy

    SophieSoHappy Bekend lid

    18 apr 2016
    696
    629
    93
    Vrouw
    Waarom zou je niet bijhouden wanneer je ongesteld bent geweest? Dat is toch sowieso handig, ook als je niet met zwanger worden bezig bent? Ivm met rekening houden met de volgende ongesteldheid etc... En daarnaast zou je wat betreft kinderwens bij dag 1 van je cyclus gewoon 14 dagen optellen en het rond die tijd een paar keer gezellig maken. Geef je jezelf toch meer kans ;) zonder ovu testen of echte druk :)
     
    mxm en Hallooo vinden dit leuk.
  11. Daphne91

    Daphne91 Fanatiek lid

    5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    In tegenstelling tot wat andere dames zeggen, had ik met de kv2v5 ook zo’n tuurstreepje na afleestijd. Bij mij betekende dit wel zwanger. Dit is op ongeveer 9dpo:

    Mijn advies is om over 2 dagen weer te testen, dan weet je iig meer. Ik zou dan met een predictor doen omdat ook ik na deze test dacht aan een indroger gezien de ervaringen van anderen.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Hallooo vindt dit leuk.
  12. Hallooo

    Hallooo Lid

    21 jan 2019
    10
    3
    3
    Vrouw
    Haha ja ik begrijp wat je zegt hoor. Echter willen wij er niet zo’n druk op leggen.. we hoeven niet per se meteen zwanger te worden. Het lijkt ons gewoon mooi als het zo mag zijn, dat het natuurlijk gaat zonder alle (met alle respect) poespas. Wellicht als het na een jaar proberen nog niet lukt dat het dan een ander verhaal wordt. :)
     
  13. Hallooo

    Hallooo Lid

    21 jan 2019
    10
    3
    3
    Vrouw
    Bedankt voor je reactie!!

    Ga ik doen! Laat het wel even weten of het hetzelfde verhaal was als bij jou ;)
     
  14. maaike3

    maaike3 Bekend lid

    31 aug 2009
    772
    255
    63
    Ik heb nooit vals getest met kruitvat. als ik niet zwanger was,Bleef de test ook gewoon wit. Was ik wel zwanger kwam er een streepje.
    Maar goed dat is mijn ervaring. Over een paar dagen weet je vast meer! Spannend leuk! En tof dat jullie er zo nuchter instaan. Zo kwam onze 2de er ook. En dat was na 1 ronde raak! Dus wie weet. Ik duim voor je.
     
    Hallooo vindt dit leuk.
  15. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Ik heb zelf ervaring met kruidvat van 2x streepje direct bij doorlopen = vals
    En 2x streepje na 3-5 min en die waren wel positief, maar helaas vroege miskraam

    Ze zijn in elk geval niet meer zoals jaren geleden en ik ga ze ook niet meer kopen, alleen nog predictor en cb hier :)
     
    Hallooo vindt dit leuk.
  16. mxm

    mxm Fanatiek lid

    28 mrt 2018
    2.897
    2.397
    113
    Vrouw
    Als de onzekerheid je dan zo gek maakt, waarom koop je dan geen Predictor? Ik zie wel wat, maar hij is ver ingedroogd, dus niet goed te beoordelen.
     
  17. Hallooo

    Hallooo Lid

    21 jan 2019
    10
    3
    3
    Vrouw
    Omdat gister avond de winkels dicht waren en ben nu aan het werk vanaf 08:00 uur al. Dus geen kans gehad om naar de winkel te gaan!

    Had wel een kruidvat test in huis dus vandaar :)
     
    mxm vindt dit leuk.
  18. Hallooo

    Hallooo Lid

    21 jan 2019
    10
    3
    3
    Vrouw
    Bedankt voor je reactie!

    Wat jammer om te horen meid :( hopelijk lukt het snel voor jullie!!

    Ik zal vanmiddag, als ik vrij ben, een predictor of een cb halen en dan laat ik het wel weten over een paar dagen!
     
  19. Fijnedag

    Fijnedag Bekend lid

    5 sep 2017
    743
    541
    93
    Vrouw
    Ik zou wel voor predictor gaan en niet voor cb. Predictor is wat betreft vroeg testen echt beter.

    Bij mij was het trouwens ook na afleestijd en toen bleek ik ook zwanger. Dan spreken we wel over 6.5 jaar geleden haha
     
    Hallooo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina