4 dagen over tijd en eisprong?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Marieke1983, 4 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Hoi hoi,

ik ben over tijd maar heb op de tweede dag na mijn nod negatief getest. nu heb ik net geklust met mijn vriend, en hij is niet klaargekomen. (arme hij ;) )
    en heb ik van dat draadjes trekkende afscheiding.. kan het zijn dat ik nu pas mijn ei heb? zou ik niet zo blij mee zijn.
    heb trouwens wel al dik een week ongi krampen af en toe. die krijg je toch niet ook zonder ei, lijkt me..

groetjes marieke

2. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heej meid.... dat zou best kunnen... vaak is het zo als je draderige afscheiding hebt, dat dat je ei is...

Hoe lang ben je al gestopt met de pil?

3. Marieke1983

4 maanden nu... was al blij dat ik gelijk een ongi kreeg na 28 dagen en dat ik regelmatig bleef.

zou het erg zijn als ik nu een cyclus heb van 47 dagen?

4. wendyp

wendyp Niet meer actief

Het kan zijn, dat gebeurd vaker, dat je een cyclus overslaat. dus dan zou het ongeveer 56 dagen zijn.

5. jikke

jikke Actief lid

7 dec 2006
    427
    0
    0
    friesland
    soort afscheiding zegt niet altijd wat. Was bij mij deze zwangerschap ook niet "zoals het hoorde"
    Jikke

6. Marieke1983

de draadjes waren alleen maar na het klussen, daar is het bij gebleven, dus misschien was het daarvan..

Ik heb het gepost bij de verloskundigen, zij zeggen dat het nog van de pil kan zijn (ben nu 4 maanden gestopt) of dat ik te vroeg heb getest... ben ook nog steeds niet ongi.
    ik ga me er niet meer druk over maken, zie wel wat het wordt.

ik heb trouwens nog een vraagje, ik ga in april op vakantie, lekker warm, veel trekken, en waarschijnlijk slecht sanitair. kan ik voorkomen dat ik daar ongi ben/ wordt? is er iets anders dan voor een maandje weer aan de pil gaan, want dat lijkt me niet zo gezond.

groetjes, Marieke

7. lucy

lucy Lid

7 feb 2007
    13
    0
    0
    student
    Irvine
    Hi iedereen!

Ik ben helemaal nieuw en ik heb een vraagje! Ik ben de laatste week dus gigantsch moe, emotioneel, geen eetlust, jeuk over mijn lijf etc. Ik was ook (ivm reizen en tijdverschil) niet helemaal pil-trouw geweest... Dus ik naar de winkel en een test doen. Ik kan niet opmaken wat nu het resultaat is.. ik zit op dit moment in amerika en heb dus een amerikaanse test gedaan (merk equaline), waarbij je voor een positief resultaat een tweede streepje moet krijgen (dus uiteindelijk in de vorm van een kruis, waarbij de verticale streep de 'ja-zwanger' streep is).. er zal vast een vergelijkbaar iets op de NL markt verkrijgbaar zijn... anyway.. Ik zie dus het kruisje, maar echt zooo super vaag! met het blote oog amper te zien! in het begin dacht ik: ow negatief! maar toen ik het weg wilde gooien dacht ik.. hmm.. ik zie dus toch iets.. Nu weet ik niet of het tussen mn oren zit of niet.. ik heb middag urine gebruikt en het was maar heel weinig (ja.. ongeduldig... !)

Dus de vraag; heeft iemand eens zo'n vergelijkbare test gedaan? en zo ja, zit er in deze test een voorgedrukt streepje? als ik het vergelijk met een ongebruikte, zie ik in de ongebruikte geen voorgedrukte streep..

Omdat dit niet gepland is, ben ik nog gewoon aan de pil en weet dus niet goed wanneer ik moet testen...

HELP!

Groetjes!

8. Marieke1983

Hoi lucy,

toevallig heb ik dat ook eens gehad, en mijn huisarts zei over het tijdstip van testen het volgende:
    je wordt met de pil sowieso ongesteld, zwanger of niet.
    de week na de ongi, dus als je 5 a 7 dagen overtijd bent, kun je testen. dus de eerste dag van je stopweek testen of in de stopweek heeft geen zin, dat moet echt een week later.

en hier op het forum zijn aardig wat voorbeelden van testen die een dun streepje laten zien die toch negatief zijn, maar ook van dunne streepjes die positief zijn. ik denk dat je er niet echt iets over kan zeggen. maar streepjes kunnen zeker tussen je oren zitten. ik probeer zelf ook weleens testen positief te kijken of iets dergelijks, maar het werkt nooit ;)

de symptomen die je beschrijft kunnen superveel oorzaken hebben (van het reizen misschien?) maar kunnen idd ook van een zwangerschap komen.. even afwachten denk ik en over een tijdje opnieuw testen. als je zwanger bent zou de streep toch donkerder moeten worden.

groetjes Marieke

9. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Marieke, dat slijm was van jezelf denk ik.. je hebt ook slijm als je opgewonden bent, dat met het voorvocht enz.. denk ik dat dit het was.

10. Marieke1983

ja, dat klinkt ook wel logisch ja, zou ook wel kunnen kloppen.. ;)

11. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    kan toch ook slijm van haar man zijn dat had ik nl laatst ook met mijn man kwam de sperma in slijmvorm naar buiten ik dacht eerst ook dat ben ik maar heb toch effe goed nagekeken was van hem!

12. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ja maar als je goed gelezen had stond er dat hij NIET was klaar gekomen! hihihi

13. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    hahahaha ja dat klopt echt word met de dag verstrooider hahahaha

sorry tja dan moet het van jouw afkomen

14. Marieke1983

Ik denk wel dat Natasja gelijk heeft, heb het ook niet meer gehad. heb sinds mijn nod verder alleen maar witte papjes :(

kheb trouwens op de 5e dag overtijd weer negatief getest.. ik kan me niet voorstellen dat ik nu alsnog zwanger zou zijn :(

15. lucy

lucy Lid

7 feb 2007
    13
    0
    0
    student
    Irvine
    hi marieke!
    bedankt voor je antwoord! ik denk niet dat het met reizen te maken heeft aangezien ik hier al 2 weken ben. Hierbovenop heb ik het donkerbruin vermoeden dat ik een schimmelinfectie in de maak heb.. ik weet dat dat ook een symptoom is.. aan de andere kant werd ik vanochtend wakker en voelde me helemaal ok! geen extreme moeheid etc. komen en gaan de symptomen bij vrouwen die daadwerkelijk zwanger zijn?

maar goed.. ik heb vanochtend nog een test gedaan en die geeft dus dat exacte vage lijntje weer.. waarschijnlijk moet ik idd zoals jij zegt toch echt een week wachten. dat zal ik dan ook maar doen: maar het is zo frusterend, want het is werkelijk het enige waar je aan kunt denken! met de technologie van vandaag zou je toch denken dat je het kunt weten op het moment van de bevruchting.. (bij wijze van spreken..) nog 1 vraag.. kan het zijn dat het resultaat van de test verandert? om specifieker te zijn: kan het zijn dat ik bijvoorbeeld niet zwanger ben, maar dat het resultaat na 20 minuten (bijvoorbeeld) ineens wel een lijn aangeeft?

16. lucy

lucy Lid

7 feb 2007
    13
    0
    0
    student
    Irvine
    ps: wel naar voor je dat je niet zwanger bent.. :(

17. Marieke1983

hoi hoi,

ik denk dat de test na verloop van tijd wel een lijntje kan weergeven, maar dat het dan wel negatief is.
    als je je onzeker voelt kun je altijd een bloedtest laten doen toch? dat ga ik ook doen als mijn ongi volgende cyclus weer uitblijft en ik negatief blijf testen.

groetjes marieke

18. Marieke1983

hehe! eindelijk! ben nog nooit zo blij geweest met mijn ongi. :)

Deel Deze Pagina