wil als 2e naam vernoemen naar bepaalde mensen een combi van : marchien en pietertje en aaltje en jantje (de 1e en laatste naam niet samen en de middenste 2 ook niet samen, dus kiezen uit de andere combi's) berend en marten en hanno en jacob (job) (de 1e en laatste naam niet samen en de middenste 2 ook niet samen, dus kiezen uit de andere combi's) ingewikkeld he haha wie wil helpen? had als 2e meisjesnaam al alja of alma... zoiets dus...
marchien en pietertje en aaltje en jantj: - alma inderdaad of - marchje - pia Maar ik vind Alma dan de beste. berend en marten en hanno en jacob (job) : - benno - marco - jomar? - jacomar? - arend - arnold?
kijk, dat gaat de goede kant op! heb al wat leuks zien staan... maar meer suggesties zijn altijd welkom he! lekker door mixen hahaha
Ik begrijp niet zo goed welke combi's mogen.... Kun je ze niet zo neerzetten dat de combi's er staan die wel mogen
jacob (job) en hanno jacob (job) en marten berend en hanno berend en marten jantje en aaltje jantje en pietertje marchien en aaltje marchien en pietertje HOOP DAT HET ZO DUIDELIJKER IS
Gewoon papier en pen pakken en samen met je manlief puzzelen, heb ik ook gedaan: Anja en Hendrik (roepnaam Henk) komen wij op Hanna.
jacob (job) en hanno Janine Jenna Jacqueline Jan Jarno Job Han jacob (job) en marten Marja Maya Marjo Marjorie Marco berend en marten Amber Brend
heb alweer een paar leuke voorbij zien komen... vind zelf amber ook erg leuk maar zo heet de hond van mn tante...
Dat doe je dan idd niet zo snel... maar aan de andere kant zal de hond van je tante niet zo lang leven denk ik.. Als je de naam mooi vindt... misschien toch eens goed over nadenken
heb het er net met mn vriend over gehad, en hij vind t ook n leuke 2e naam, dus als t een meisje mag worden, wordt t vast amber als 2e naam... thnx! maaaaaarrrrrrrrrrrrrr nieuwe mixjes blijven welkome hoor!
Graag gedaan hoor... Amber staat trouwens voor zonlicht... En natuurlijk is het een geur en een kleur Maar het feit dat de naam voor zonlicht staat vond ik zelf een heeeel mooi idee en dat de naam zo mooi warm klinkt...
jacob (job) en hanno Henja jacob (job) en marten Maja berend en hanno aron aren arend Haron berend en marten mart brent jantje en aaltje Jana Jaelle Alja Alinja jantje en pietertje Pia marchien en aaltje Margje Maria marchien en pietertje Goh ik vind het nog niet zo makkelijk hoor! Succes! Ik heb op internet wel eens een soort namen cobinatie site gevonden maar kan het nu niet zo snel weer vinden. Misschien als je even googled