Weet het nu niet meer hoor?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door schildpadje, 31 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schildpadje

21 feb 2014
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    4,5 week geleden ben ik gecurreteerd wegens een MA. Omdat ik zwaar onregelmatige cyclussen heb (vorige duurde 107 dagen) ben ik 1,5 week na de curretage begonnen met ovu testen. De 1e 3 waren positief maar dat komt denk ik doordat er misschien nog hcg in mijn lijf zat (vond 1,5 weken na curretage een eisprong wel erg snel namelijk). Dit weekend had ik 1 dag positieve ovu testen en deed voor de zekerheid (omdat ze toch positief waren 2 weken geleden) een zwangerschapstest. 2 x kreeg ik heeeeel lichte streepje maar wel goed zichtbaar zeg maar (maar wel na 5 minuten, dus indrogers?) Of hebben de testen op mijn LH gereageerd?
    Nu zijn mijn ovu testen gewoon weer negatief (vind het ook raar dat deze nu maar 1 dag duurde). Maar weet het allemaal niet meer hoor. Aan de ene kant denk ik laar ik voor de zekerheid nog maar een zwangerschapstest doen en aan de andere kant denk ik laat maar.. Pfff ik heb in ieder geval verder geen klachten ofzo, behalve al 3 dagen buikpijn en hoofdpijn.
    Sorry voor dit lange warrige verhaal

2. schildpadje

21 feb 2014
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    20140329_171732.jpg
    dit was de zwangerschapstest

3. pien25

pien25 Fanatiek lid

2 dec 2008
    1.272
    0
    0
    Dat is een erg licht streepje. Kan natuurlijk nog van je ma zijn, maar het kan ook raak zijn. Ik snap je onzekerheid en zou dan ook de vk of gyn bellen. Die heeft t zo gezien!

4. schildpadje

21 feb 2014
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee het is iig niet meer van de hcg van mijn MA want daar heb ik eerder al negatief op getest. Dacht eerder dat het van de ovulatie was

5. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Sommige zw testen reageren op je eisprong....

Ik hoop voor je dat het gewoon weer raak is!

6. IJsthee

IJsthee Bekend lid

23 feb 2014
    711
    0
    0
    Kan me je verwarring voorstellen! Ik vind het een vrij duidelijke streep voor een zws test. Ik 'schrok' laatst ook van een hele vroege positieve ovu test, dat was precies twee weken na het begin van de MK, maar nog geen week nadat alles 'bedaard' was. Heb er toen ook een topic over geopend en het schijnt vaker voor te komen :) dus je zou zwanger kunnen zijn denk ik.
    Als ik jou was zou ik toch maar de verloskundige of huisarts bellen, om wat meer duidelijkheid te krijgen. Anders over twee dagen nogmaals testen om te kijken of het streepje wat donkerder wordt?
    Succes ermee :)!

Deel Deze Pagina