innestelingsbloeding of...?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Marie86, 31 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marie86

Marie86 Actief lid

2 jan 2014
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Wie o wie kan mij een beetje helpen? 17 maart begon ik krampen te krijgen die aanhielden tot 18 maart. Ik had het idee dat dit mijn eisprong wel eens zou kunnen zijn en deed daarom een ovulatie test (normaal gebruik ik die niet maar kreeg in 1x een ingeving) en ja hoor deze was direct positief. Smiddags nog 1 gedaan en die was net zo positief. Savonds namen de krampen af en liepen de ovulatie testen ook weer af. Nu zit ik op 11 dpo en heb sinds gister wat oud bruin bloedverlies, vanochtend nog een testje van kv2v5 en een lichte tuurstreep. Nu word het bloedverlies wat meer en ook helderder. Ik lees op internet dat je op dag 10 inderdaad een innestelingsbloeding kan krijgen de mate en hoeveelheid verschilt per persoon. Mijn nod is 3 april en ben regelmatig ongesteld met een cyclus van 29 dagen. Wat denken jullie? Grote kans op vervroegde ms of toch misschien een innesteling, heb wel krampen in mijn onderbuik dus ik weet het even niet meer zo goed.

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'zwanger worden'

3. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Het zou kunnen. Maar het kan ook het beginsel zijn van een menstruatie. (alhoewel je een lichte tuurstreep heb je meer neigt naar een zwangerschap) Ik weet dat wachten onwijs lang duurt, maar zou echt wachten tot je NOD en dan gewoon even een testje doen.

Veel succes!!

4. Denise1991

Denise1991 Niet meer actief

ik heb helemaal geen innesteling bloed getroffen tot nu toe..
    heb net een ultra gevoelige test gebruikt en die gaf een heeeeeeel licht tuurstreepje, dus wacht nog even af!.. ga er niet van juichen, eerst maar eens een duidelijkere test afwachten, eerst maar voorbij mijn nod!

5. Marie86

Marie86 Actief lid

2 jan 2014
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit is wel heel apart hoor meiden, verlies wel wat bloed maar niet zoveel als bij me normale menstruatie en het is echt ontzettend slijmerig. Heb ik nog nooit mee gemaakt. Ervaringen??

Deel Deze Pagina