kort mijn verhaaltje in september 2007 direct zwanger (tijdens huwelijksreis zelfs) 10 weken later vruchtje was(een dochtertje )moeten laten weg halen hartje was gestopt nu ondertussen 2010 en nog steeds niet opnieuw zwanger iemand tips of enig idee waaraan dit kan liggen thanks
Heb je al contact gezocht met je huisarts, of zit je al in een medisch traject?? Als je al ruim 2jr bezig bent, is dat misschien een optie. Verder wens ik je veel succes, en hopelijk mag je gauw een positieve test, testen.
Misschien contact op gaan nemen met een gyn. Maar sinds wanneer kunnen ze bij een vruchtje van 10 weken zien dat het een meisje of jongen is? Het vruchtje ziet er dan ongeveer hetzelfde uit als een pinda.
het vruchtje is naar het labo gedaan om te kijken of we niks erfelijks doorgeven en om mss een reden van de miskraam te kennen maar helaas het was zomaar gestopt en daar door weet ik het geslacht ja zal een contact moeten leggen een jaar geleden zei ze mij van nog een jaartje de natuur zijn gang te laten gaan en het zo te proberen toch bedankt
Liesje wat verdrietig dat je je een miskraam hebt gehad. Ik zou inderdaad toch weer contact met je gyn opnemen om te kijken wat ze voor jullie kunnen doen. Ik zal voor je duimen dat je snel zwanger mag zijn en een kindje mag krijgen. Liefs mamaloe