Weet iemand of ze al zomerjassen hebben voor vrouwen? En zijn ze een beetje leuk? Ik moet best een stukje rijden dus als ze nog niks hebben vind ik het zonde.
Ze hebben zomerjassen maar ik weet niet of ze leuk zijn. Ik was er twee weken terug en toen hadden ze wat hangen maar een weeklater ging ik terug om wat te ruilen en hadden ze weer heel ander spul. De collectie verschilt heel erg en veranderd snel. De ene keer hebben ze hele leuke digen, de keer erop helemaal niks.
Iedereens smaak is natuurlijk anders.. Ik denk wel dat ze wat leuks zullen hebben, maar ben al een tijdje niet geweest.
Anders eerst even online bij jou winkels spieken? V&d beijncorf Only etc hebben allemaal online shops.. Verder ga ik niet voor een echte zomerjas, ik heb een nep leer achtig kort jasje dat ik met regen oid aankan en verder verschillende colbert jasjes die ik als 'jas' draag in combi met een zomerse sjaal.. Vind zomerjassen voor dames nooit echt top..
Ik heb geen leuke jas kunnen vinden maar kwam wel met een flinke tas kleding thuis...oeps. Bedankt voor de reacties. Ik had een hele gave supertrash jas gezien maar toch iets te duur voor een zomerjas.