wanneer opnieuw?

Discussion in 'Zwanger worden' started by anniek, Jul 3, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    Nou de titel zegt het al...

maar wanneer zou ik opnieuw testen?
    Ik ben nu 3dgn overtijd als ik uitga van me eerste cyclus van 24 dgn
    als ik van 28 dagen uitga dan mag ik vanaf woensdag testen

maar het gekke is dat ik juist de dag dat ik ongi moest worden, kei last gehad heb van allemaal steekjes en pijntjes???

Wat zouden jullie doen?
    Wachten is zo moeilijk...

ik denk dat ik het liefste zou wachten en dan zaterdag pas weer zou testen maar ik weet niet of ik dat vol hou

2. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

he, die anniek...als ik jouw was zou ik wachten tot je een week overtijd bent. Dan heb je voor een zwangerschap toch zeker genoeg hormonen in je urine...suc6 meid

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Ja Anniek als dit de tweede ronde is, is het nog moeilijk te zeggen, mijn eerste ronde was 29 dagen, de tweede 34 en de derde 50, dus het kan zijn dat de steekjes en krampjes je eisprong was.

4. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    eisprong denk ik zelf niet daar me afscheiding helemaal niet zo was als bij een eisprong...
    maar goed we wachten af....
    Ik loop me wat gek te maken.... soms gaat het en soms word ik een beetje ongeduldig..
    maar ik ga ervoor om zaterdag pas te testen....
    we zullen zien

5. jetaime

jetaime Actief lid

Oct 24, 2005
    368
    0
    16
    Hoi Anniek,

Ik zou ook nog even wachten met testen. Als je niet zwanger bent voorkom je misschien een teleurstelling als je nu negatief test. En als je wel zwanger bent, dan test je over een week dik positief.

Ik heb inmiddels een hekel gekregen aan testen omdat het steeds negatief is. Daarom wacht ik liever wat langer met testen om dus die teleurstelling te voorkomen.

Maar ik duim voor jou dat je zwanger zult zijn.

Liefs Steffie

Share This Page