Hoi, Graag jullie mening!!! Me zoontje is 14 maanden als ukkie 2 komt maar ik zit nu met het volgende. We hebben via via een duo wagen maar die past niet in mijn auto Urban jungle geloof ik. We hebben ook een bugaboo gekregen van ouders bij eerste Is zo een meerijd plakje genoeg/handig? als je even weg gaat zonder man Als man mee gaat dan kan bugaboo + buggy Vind het zo moeilijk. We hebben deze auto gekocht bij eerste dus om nu al andere te kopen maar misschien wel het handigst. Of bugaboo verkopen voor kleinere duo? Alvast bedankt voor het meedenken Xxx
hier hetzelfde heb een kees en co tandem gekocht via mp voor 115 euro. deze is redelijk klein op te vouwen vind ik. ik zal de wagen voornamelijk gebruiken als ik alleen wegga en wandel met de hond, ik vind een plankje voor deze jonge leeftijd niks. miss een optie om de duo die je hebt te verkopen? gr gemma
ik zou de Bugaboo en de andere duowagen verkopen voor een kleinere duowagen (Bugaboo Donkey??). je zoontje op een plankje laten zitten is hij denk ik nog wat te klein voor.
Oudste in de buggaboo en de jongste in de draagdoek of ergonomische drager? Dat is nog wel de makkelijkste, ruimtebesparendste en goedkoopste oplossing.
ik vind zo mee rij plank voor zo klein ukkie niet handig ja of je moet een zittende mee rij plankje hebben. maar de kleine is dan nog zo jong die wilt dingen zien ik zou gaan voor een kleine duo wagen
O wij hadden een heel oud model van een duowagen maar die was erg makkelijk in te klappen en paste ruim in onze auto ( ook niet groot) Deze: Marktplaats.nl > Te koop: duowagen Adventure quick-silver lime - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties
In dit geval zou ik zeker niet gaan voor een meerij plankje, ik vind 14 maanden nog erg jong daarvoor. Buiten dat loopt het absoluut niet fijn, maar dat is mijn mening. Ik heb de Donkey gekocht en gebruik hem nu een kleine week. Super enthousiast ben ik erover en de wagen is redelijk klein opvouwbaar. Wellicht een optie als je de andere wagens verkoopt? Zou ik 'm wel eerst passen in je auto hoor, voor de zekerheid.