Trouwjurk uit China

Discussie in 'De lounge' gestart door missym, 14 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik heb hier een x gelezen dat er een aantal waren die hun trouwjurk van ebay hadden uit China.

Wie heeft dat en hoe waren de ervaringen?

2. caroline16

caroline16 Niet meer actief

hmm das ook een manier om misschien een goedkopere jurk te krijgen..
    ik lees mee! ;)

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ook misschien een optie als je vakantie en bruidjurk kopen kunt combineren.
    Bruidsjurk in Turkije kopen, de mijne was 200 euro:D
    Maar dat was niet wat je vroeg eigenlijk hihih sorry.

4. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

ik heb hem niet zelf geimporteerd maar de zaak (nina's bruidsmode) waar ik hem vandaan heb haalt ze daar wel vandaan.

als je zelf gaat halen moet je er wel rekening mee houden dat je verzendkosten (+/- 75 euro volgens mij) betaald en stomerij kosten van ong. 100 euro. Ze worden gewoon in dozen gepropt namelijk.

ik durfde het niet aan. ik geloof dat het uiteindelijk 200 euro scheelde voor mijn jurk en dat risico wou ik niet lopen. ook qua opmeten enzo.

5. caroline16

ooh lekker, krijg je je bruidsjurk als pakketje, helemaal in elkaar gepropt!

6. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Die nina is ook wel goedkoop, maar op ebay heb ik een jurk gezien uit china (helemaal mijn ding) voor 125 euro inclusief shipping (dat staat er)

7. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Staat er ja. Hihih. Pas goed op en mail met de verkoper voordat je een bod plaatst. Ik had namelijk ook een keer een jurk ' gekocht ' op ebay ( een trouwjurk ).

Ik had het ' gekocht ' voor 125 dollar en toen ik het had gewonnen kwam het bedrag op 400 nog wat. Dus ik heb toen die man gemaild, bleek die 125 dollar alleen voor de stof te zijn. Daar kwam nog bij: werkloon, shipping en nog wat andere kosten. Ik heb er vanaf gezien.

Maar misschien handig als je eerst een mailtje stuurt naar de verkoper. Succes

8. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

ik weet trouwens ook niet hoe het zit met invoerrechten of btw... misschien dat je daar ook ff naar moet kijken

ik moest na afloop van bruiloft 115,00 euro voor stomerij betalen, heb het net ff opgezocht... was erg vies geworden....

maar als je het aandurft moet je het doen hoor, het is idd goedkoper, ik durfde het dus niet, haha, ben een mietje met online bestellen

9. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    voor 125 euro zou ik t gewoon doen. is t niks kan je m altijd via MP weer verkopen ;)

10. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    als ie aankomt haha

11. caroline16

ik zal zo ook is kijken!

12. adi

adi Niet meer actief

Maar moet je dan je confectiemaat opgeven of hoe werkt dat? Of moet je de jurk na de ontvangst nog vermaken naar je eigen lengte/maat?

Mijn vriendin heeft een trouwjurk uit (notabene) Engeland gekocht via EBay, heeft maandenlang op gewacht en nooit ontvangen. Toen moest ze 1 maand vóór de bruiloft als een gek een trouwjurk regelen. Misschien dat ik het daarom nooit zou aandurven.

13. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Ik heb een trouwjurk uit China gehad en die komt inderdaad in een superklein pakketje aan.
    Maar je kunt hem binnenstebuiten gewoon strijken. De mijne is zelfs in de wasmachine geweest ;).

Wat ik wel aan zou raden is een goede coupeuse (is dat het goede woord) omdat die jurken over het algemeen niet zo netjes afgewerkt zijn. Mijn oma heeft voor mij de jurk bewerkt en hij was uiteindelijk prachtig.

14. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    foto!!

15. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Geen ervaring mee, maar ik zou wel zorgen dat je echt optijd bent met bestellen, als er dan iets mis zou gaan dan kan je hem altijd nog kan laten (schoon)maken en in het ergste geval eventueel ergens anders nog een jurk halen. (lekker positief he:):p)

16. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Dit is degene die ik persee wil :D

17. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Misschien ook handig als iemand weet hoe lang jurken zijn die daar vandaan komen, als je zelf redelijk lang bent ieg.

18. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    1.70 valt mee :)

19. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Hij is heel gaaf, maar ik vraag me af hoe ze dat voor 125 dollar inclusief shipping costs voor elkaar kunnen krijgen. Het lijkt te mooi om waar te zijn en helaas is het dat dan ook meestal.

20. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    dat gevoel heb ik dus ook! Maar heb nu ook verschillende sites gevonden, waarop er dus nederlanders de jurken importeren en dan voor 140 euro! ;) dus ergens geloof ik het wel. Naief hé haha

Deel Deze Pagina