Ik heb hele mooie fotos laten maken bij Bell photo.(van mij dochtertje) Ik zoek er nu mooie en niet te duur fotolijsten erbij en natuurlijk de goeie maten. Wie weet waar en welke winkel. Ally
Het is best wel lastig om voor deze foto's goede lijsten te vinden. Omdat ze een andere maat hebben dan bij een andere fotograaf. Wij hebben 4 lijsten maar mee genomen bij hun vandaan..
voor de foto's van zowel portraitplace en kids profi portrait heb ik lijsten van de Xenos. (sommigen passen net niet, en daar heb ik een randje van de foto afgehaald)
ja zo slim zijn ze wel weer...eerst een fortuin kwijt aan foto's, dan nog aan de lijsten, want die van hun moet je zowat wel kopen omdat je foto's nergens anders in passen.....
Ik scan de foto's op een hoge resolutie in en kan ze dan op de gewenste formaat af laten drukken. Ook kan ik dan kiezen voor mat want dat vind ik persoonlijk mooier dan glanzend ! Ik vind wel dat ze bij Bell Pfoto de kids leuk op de foto krijgen, maar het is waar, het is een kost een klein fortuin ! Monique
Irritant hè? Ik heb er lijstjes voor gevonden bij Blokker en Hema en mijn schoonoma bij zo'n goedkope grabbelbakkenzaak. Ik had ze wel niet van Bellphoto, maar van Mikkie foto, ook zo'n supermarktfotograaf. Waren inderdaad niet echt gangbare maten.
ik heb ook zon reportage bij bell photo laten maken, dure bedoeling en sophie stond op de grootste het mooist (slim gedaan). ik heb de duurste (23 euro) genomen en 3x bij laten maken (voor de opa en oma) bij een fotozaak. en lijsten gehaald bij de hema. ik was nou ong 20 euro kwijt en als ik de foto's had nabesteld, had ik per foto 20euro kwijt geweest.
Da's wel prijzig. Ik had 12 foto's bij die Mikkiefoto voor 50 Euro, waaronder ook een aantal behoorlijk grote. Heb ze op de beste kwaliteit ingescand en nogmaals geprint. Over een paar maandjes laat ik daar weer foto's maken, maar ik denk dat ik nu gewoon een c.d.-tje neem, dan kan ik ze zelf nabestellen. Kan dat trouwens ook bij Bellphoto?