Weet iemand dit (hyves vraag)...

Discussie in 'De lounge' gestart door Momfulness, 13 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Op hyves kom ik regelmatig mensen tegen die elkaar iedere dag een soort glitterplaatjes sturen met allerhande gelukswensen of gewoon een fijne dag. Er staat dan een glitterzeemeermin op of een vrouw in blote tieten... Meestal is dat de wat oudere generatie....
    Maar is dit een soort van clubje ofzo? Sommigen hebben die plaatjes ook allemaal op hun profiel staan...

Ik vroeg me dus af of dit een soort van hobby was ofzo van die mensen... Of is er gewoon ooit iemand mee begonnen en is dit zo gebleven.;)

Misschien een rare vraag hoor, maar ik was er benieuwd naar.
    Ik vind de plaatjes overigens spuuglelijk, maar dat is een kwestie van smaak. haha

2. Revit

Revit Niet meer actief

Die plaatjes kan je gewoon van een site afhalen, krabbelplaatjes.nl geloof ik. Iets in die richting, doe er ook niet aan mee. Daar kopieren ze dan de link of url van en dan versturen ze de krabbel. Dan krijg je zo'n plaatje als krabbel.
    Vind het ook spuuglelijk en knap irritant! :p

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Volgens mij is het gewoon een opvulling van tijd :D
    Zijn vaak altijd dezelfde mensen die iedere ochtend zo'n plaatje doorsturen om goedemorgen te zeggen of een fijne dag te wensen ( en dat bij al hun vriendjes ;) )
    Moet zeggen dat ik erg blij ben dat ik niet zulke mensen in mijn lijst heb :D

Stuur zelf alleen een plaatje met bv verjaardagen.

Als je googled kom je op tig van die sites uit.

bv gefeliciteerd krabbel, goedemorgen krabbel ect.

4. Momfulness

Okee! haha
    Ja en af en toe zo'n plaatje is geen ramp, maar sommigen hebben er een hobby van gemaakt om elkaar dagelijks die plaatjes te sturen.

Ik vraag me dus af of dat een soort clubje is ofzo...

5. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

of krabbelaars.nl ik vind ze spuuglelijk en zwaar irritant, alsof ze uit zichzelf niet kunnen zeggen '' Fijn weekend '' of '' Fijne verjaardag ''

6. Momfulness

Jaaaa deze!!

7. M02

M02 Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.372
    0
    36
    Photobucket.com
    Ff registreren, en dan volgt de rest vanzelf.
    succes!

8. Momfulness

Zo lelijk!
    En wat is de zin ervan om elkaar die dingen iedere dag te sturen vraag ik me dan af.

9. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Die krabbels verwijder ik per direct :D

Afschuwelijk

10. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.020
    1.844
    113
    Provincie Groningen
    Ik vind die plaatsjes ook echt afschuwelijk, sommigen hebben echt hun pagina ermee vol.

11. Momfulness

Ja precies!

Ik las net bij iemand die het perongeluk een dag was vergeten dat een glitterkrabbelaar vroeg of alles wel goed was...

Dat kan diegene zichzelf denk ik beter afvragen...
    I

12. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    vind ze echt erg en vind ze spuuglelijk groot ze vullen bijna 1 pagina

13. danip

danip Niet meer actief

Nou degenen die mij zo'n oerlelijk megairritant plaatje hebben gestuurd heb ik per direct uit mijn hyves geflikkerd.

14. Momfulness

Das wel heul rigoreus! haha

15. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Haha ik stuur soms zo'n krabbelplaatje, voor een verjaardag ofzo. Maar meestal gewoon t standaard happy-birthday icoontje..komt op t zelfde neer :)
    En pff elke dag je hele rijtje af met plaatjes ? Waar halen ze de tijd (en zin) vandaan? ;)

16. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Ook ik vind ze erg lelijk maar ach denk ik dan, het is toch een leuk gebaar dat men aan je denkt ;)

17. danip

danip Niet meer actief

Haha ja das wel een drastische maatregel, maar diegene begon met fijne maandag toen fijne dinsdag waarna fijne woensdag volgde. Toen had ik wel door dat er vrij snel een fijne do, vr, za en zo zouden volgen, dus tja dan heb ik het wel snel gehad. En nu ben ik dus allergisch voor die plaatjes :)

18. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Ik heb laatst zo'n walgelijkheid op 'n hyves gepost: 'n glitterend plaatje van 'n dolfijn...

Maar goed, de eigenaresse van die hyve was m'n dochter van zes, die is dól op glitterdingen, haha!

19. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Iedereen die mij dit soort plaatjes DURFT te sturen verwijder ik meteen haha.
    Mijn moeder, zus en ik sturen ze wel af en toe naar elkaar (zo verschrikkelijk mogelijk) om elkaar te klieren haha.

20. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Ik vind ze Gé-wel-dig. !!

Deel Deze Pagina