Dan heb je ook nog mensen die hun hele profiel volzetten met die plaatjes, klik je op de gegevens, word je overspoeld met mooie glitter boeketten en dolfijnen. M'n zusje vind het ook zo verschrikkelijk, heb ik laatst een pagina of 4/5 aan krabbels naar haar gestuurd met allemaal glitter/frans bauer plaatjes. Ze was er erg blij mee
Haha, dan ben je één van de weinigen. Ik vind die dingen ook afschuwelijk. Het zijn vaak ook van die mensen die ze naar bijna iedereen sturen en elke dag, die plaatjes. En dan zie je dat ze dan ook vaak van andere mensen een bult van die plaatjes krijgen. Echt lelijk. Ook soms van die ordinaire met schaars geklede dames met een boel glitters. Snap niet dat mensen dat mooi vinden. Ik heb nu geen hyves meer, heb me er een paar dagen geleden voor afgemeld want ik vond er niet veel meer aan. Dus ik loop geen groot risico meer om zulke plaatjes te ontvangen. EDIT: geweldig lelijk las ik later, LovelyDK.
Whaaaaaaa hahahahahahahahaha die plaatjes gaan echt veel te ver... Zeker die mensen 50+ sturen die plaatjes, van die vieze mannetjes die geilen op glitterende tietjes van een pinup cartoon hahahaha
ehehe zo vergeet ik nooit meer dan n vriendin van me der schoonmoeder dus ook met die plaatjes werkte maar dan de zoon van me vriendin erin verwerkt!!! stond ie op een altaar met zo\'n giga groot jezusbeeld erachter of in het water tot aan zn knieeen hahahaha zooo erg!
Ooooh ikvind ze ook verschrikkelijk!!!!en het erge is dat mijnmoeder sinds kort ook aan het hyven is geslagen en zij krijgt EN verstuurd ze ook met ahum.....enige regelmaat. En dan zegt ze:leeeeuk hè,fie plaatjes,zoooooo mooi! Heb al aangegeven niet dezelfde mening te delen haha,voor mij hoeft het ook niet!