Hallo Allemaal, ik ben van plan om alleen voor de bevalling een verloskundige in zuid te vragen omdat ik heel graag in bad in het ikazia ziekenhuis wil bevallen. Kennen jullie verloskundigen die jullie mij kunnen aanraden in zuid dus ? eventueel nauw samenwerken met het Ikazia ? en zouden ze dat überhaupt wel doen alleen voor de bevalling ? bedankt allemaal XX
Ik neem aan dat je niet medisch bent? Volgens mij is er maar 1 bevalbad in het Ikazia dus ga er niet van uit dat het beschikbaar is als je moet bevallen. Volgens mij doet verloskundigepraktijk Zuidwijk aan badbevallingen.
Ik ben vandaag precies 3 weken geleden bevallen in ikazia. Ik had een medische indicatie dus had hulp van ikazia zelf tijdens de bevalling maar heb voor nazorg gebruik gemaakt van verloskundigenpraktijk zuidwijk. Toevallig had ik het vorige week met een van hen over een badbevalling, zij vertelde dat ze het nooit gedaan had maar graag een keer mee wilde maken. Zij is nieuw daar, maar er werken nog 3 verloskundigen met meer ervaring die het misschien wel al eens gedaan hebben. Zij doen het dus in ieder geval wel! En zijn stuk voor stuk hele kundige en vriendelijke vrouwen dus ik raad ze zeker aan!!!