weet iemand dit? meterstanden...

Discussie in 'De lounge' gestart door eline2014, 4 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eline2014

eline2014 Niet meer actief

Hebben hier blokverwarming, van de week stond de meter hier nog op 665 en ik keek zo straks weer stond ie ineens op 970 en dat terwijl ik hwm van de week alles in totaal maar 5 uurtjes heb aangehad. Dit lijkt me dan toch erg veel? Weet iemand hoe ik dit moet aflezen, want de schrik zit er nu toch wel aardig in...

2. MadebyCET

MadebyCET Lid

9 feb 2014
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even contact opnemen waar je je meterstanden door moet geven? En vragen hoe het exact zit.

3. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Mijn meterstanden gaan ook lopen door de warmte ook al heb ik de verwarming niet aan.
    Maar ik vind dit verschil wel heel groot, zal ook even contact opnemen met diegene aan wie je de standen door moet geven.

4. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Heb je niet gewoon verkeerd afgelezen?

5. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    O das wel heel veel. Even met de energiemaatschappij bellen hun kunnen ook testen of de meterkast nog wel goed werkt.

6. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Dat is wel erg veel hoor, zou er zeker ff achteraan bellen!

7. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    blokverwarming is toch de meterstanden van een heel blok huizen. 1 ketel verwarmd dan toch meerdere huizen?

Heb je wel een individuele gebruiksmeter dan? Zo niet, dan is het logisch dat het zo oploopt omdat je dan naar de gezamenlijke verbruiksmeter zit te kijken.

Deel Deze Pagina