wie o wie is hier bekend met een alles in 1 pakket van online.nl? En zoja wat zijn de ervaringen? Evt andere tips voor alles in 1 pakketten zijn ook welkom. ( we hebben hier nu ziggo ,maar willen graag wat voordeligers)
Wij hebben tv en internet van online. Niks mis mee, gewoon zender aanbod, wel via een antenne dus moet goed kijken waar de beste ontvangst is. Internet heb ik nooit problemen mee, werkt prima en snel genoeg. Voor mij een positieve ervaring met online. Goed voor weinig
Wij zijn ook overgestapt vanwege de prijs, de helft goedkoper! Maar ook flink slechter helaas! Tv was bij ons drama, de beste ontvangst hadden we nog door het snoertje, zonder de antenne eraan, uit het raam te hangen. Na meerdere keren een nieuwe antenne gekregen te hebben, mochten we het contract kosteloos laten ontbinden. Het enige dat we moesten doen was de datum doorgeven dat de nieuwe provider ons zou aansluiten. Op dat moment begon het echte gedonder pas echt. We zijn een maand te vroeg afgesloten... Het internet kon gelukkig nog hersteld worden, maar de rest waren we kwijt inclusief ons telefoonnummer. We konden de smartcard van mijn ouders gebruiken zodat we toch nog tv konden kijken, maar vanuit Online werd niets geregeld. Ik heb een maand lang bijna dagelijks aan de telefoon gehangen met de klantenservice omdat ze het maar niet voor elkaar kregen de goede datum in het systeem te krijgen. Dan weer de oorspronkelijke datum, dan weer 2 jaar later en ga zo maar door. Geen goede ervaring dus! Mijn ouders hebben ook Online en die zijn ook niet erg tevreden, maar dat is vooral omdat de internetsnelheid erg laag is en veel schommelt. Natuurlijk zullen er ook positieve ervaringen zijn, maar helaas is die van mij heel slecht.