weet iemand dit over aanhouding politie?

Discussie in 'De lounge' gestart door toetie, 3 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik zie gelijk t programma wegmisbruikers voor me haha.

Daar zeggen ze ook altijd ga boeven vangen ofzo hahaha

2. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    mischien snappen jullie het beter als ik even de rest ook uitleg want dit zou ook echt niet erg zijn als het een keer gebeurde maar het is al de 8ste keer sinds 3 a 4 maanden tijd sinds dat hij swerkt bij dit bedrijf en ja dan word het toch echt wel vervelend.

3. Had je dat erbij moeten zeggen.. En ja dat is miss een beetje pech hebben, maar toch, je gaat niet dood van een beetje te weinig slapen hoor!
    Vind het een klein beetje aanstellerij hoor.
    Politie doet gewoon hun werk.

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Tja blijf erbij dat het balen is.
    Maar blijkbaar heeft de politie goede reden om in die buurt zoveel daarop te controleren ;)

5. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    mijn vriend heeft ook vaak controle als hij snachts naar huis moet.
    Waarschijnlijk ligt het ook aan de tijd dat je daar rijd.

is natuurlijk heel lullig dat hij niet lang kan slapen maar die mensen deden gewoon hun werk..
    Ik heb vannacht ook niet lang slapen maar kan hij niet nog ff op bed gaan liggen als hij weer thuis is...

6. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Dus hij is al 8 keer aangehouden in 3 maanden tijd?
    Nou, dat is nogal! :(

Maar hij kan overdag toch ook even slapen als ie echt zo moe is?

7. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    ja lang leven carnaval schijnbaar een leuke controle plek maar die keren stonden ze wel gewoon met de rollerbank.

en ik vind het ook zeker niet verkeerd dat ze het doen maar hij werkt daar sinds eind januari en hoop toch wel dat het zo niet heel het jaar gaat.
    uiteindelijk heeft ie voor de carnaval een doorrijd brief gekregen omdat die al iedere keer erop stond maar die was ook alleen geldig met carnaval.

hij heeft nog een uurtje kunnen slapen gelukkig maarja tis een jongen die zoiezo veel moet slapen en aangezien hij sinds de 2de werk week gewoon makkelijk 2 uur extra moet overwerken en o donderdag ook nog een uur eerder moest beginnen (nu weer terug gedraait) breekt dat behoorlijk op.
    hij wil namelijk ook graag deel uit het gezin zijn.
    en heeft alleen echt zondag vrij want vrijdag op zaterdag nacht komt ie uit zijn werk vaan pas om 4 a 5 uur en dan maandag middag weer beginnen.

dusja of het aanstellen is ik weet niet als sommige dat vinden dan is dat aan hun.

8. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    ook zeide ze dat ze zomaar de scooter bij zich mochten houden want ze wilde hem welleens uitpluizen mogen ze dat ook zomaar doen.

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik zou toch eens kijken dan of hij niet een brief kan krijgen waarop staat dat hij nu zo vaak gecontroleerd is, dat het nu toch wel even klaar is... Gewoon eens de politie bellen en dit verhaal voorleggen en uitleggen dat dit wel erg vervelend is? Of hier niet iets mee kan, want dat je er niet op staat te wachten elke 2 weken hier een uur of langer mee zoet te zijn?

10. zustertje

zustertje Niet meer actief

Denk je echt dat ze dat gaan doen? dan kan je als je die brief hebt je scooter lekker opvoeren en hoef je niet meer op de rollerbank want je hebt een brief waar op staat dat hij niet te hard rijdt...
    Zou wel heel dom zijn van de politie...

11. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Volgende week gaat Pietje naar de scooterboer en laat zijn scooter opvoeren..

Dat de scoot nu goed is betekend niet dat hij over 3 weken nog goed is.. Dan kan er wel vanalles aan gedaan zijn.

En bellen daarheen ik denk dat ze je toch wel beetje uitlachen

12. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Hij is niet 8x aangehouden maar staande gehouden

13. Kimba

Kimba Actief lid

11 sep 2011
    203
    1
    18
    Gelderland
    Ik heb zo maar het vermoeden dat ze wat andere woorden gebruikten.

Maar als zij het vermoeden hebben dat de technische staat van de scooter niet correct is, mogen zij hem voor technisch onderzoek 'onder zich houden'.
    Dus ja dat mogen ze.

Ik begrijp dat je niet alles meteen begrijpt, maar ik vind wel dat je er erg vanuit gaat dat de politie maar wat doet en vaak dingen doet die ze eigenlijk niet mogen. Heb wat meer vertrouwen zou ik zeggen.
    Tuurlijk is het vervelend als je vaak gecontrolerd wordt, maar daar is vaak een goede reden voor. En om dingen aan het licht te brengen worden ook willekeurig burgers gecontroleerd, anders vind je nooit wat als politie.

14. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    nee dat klopt ze hebben andere worden gebruikt maar wel de zelfde betekenis kan moeilijk precies de zelfde benaming gebruiken als het niet tegen mij is gezegt maar tegen mijn partner.
    en ja het is zeker goed dat ze controleren maarja nog maar even en dan komt ie in ploegen dus dan word de kans al kleiner dat hij STAANDE GEHOUDEN word.
    maar goed ik vroeg het me gewoon af.
    bij deze weet ik het en nee ze geven geen brief mee om niet meer gecontroleerd te worden zou want dat zou wel heel makkelijk zijn met carnaval hebben ze het goed gekeurd omdat hij anders nog 2 dagen moest en ze zagen echt dat hij van ze werk kwam.

15. raspberry

raspberry Niet meer actief

Nee, heus niet dat je dan nooit meer gecontroleerd wordt, maar als je uitlegt dat je in 3 maanden 8 keer staande bent gehouden, neem ik toch aan dat ze dat zelf ook wel een beetje van de zotte zullen vinden...
    En: nee heb je, ja kun je krijgen.

Deel Deze Pagina