Ik zit net te kijken of ik dat topic kan terugvinden maar hij is helemaal weg??? Weet iemand hoe dit verhaal is afgelopen want vond het echt heel erg interessant..... Misschien dat TS van dat topic nog even kan reageren... Liefs Ukje1
Het betreffende topic is op verzoek van TS verwijderd. Wellicht dat je haar een pb kan sturen. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Nu je het zegt.. Ik kan 'm ook niet meer vinden! Edit; Oh, wat jammer Ik heb geen idee meer hoe TS heette ook..
Euhm weet iemand dan nog de naam van TS.... (hoelang houdt deze dementie nog aan????) Vind het echt jammer was een heerlijk topic en iedereen deed zo lekker mee
Iets met tjilp? Volgens mij heeft ze gebeld maar was de reactie niet okee en heeft ze verzocht het topic te laten verwijderen. Maar het fijne weet ik er ook niet van Inderdaad jammer!!
Haha ik dacht al dat het aan mij lag.. Had hem bij mijn favorieten gezet maar ik kon hem niet vinden..
Ja het was iets met Tjilp, en wat balen dat de reactie niet oke was, zeker na alle moeite die je er dan voor gedaan hebt.. Het leek net alsof de mensen weer even tot leven kwamen, en de geschiedenis erachter was ook zo mooi!!! Balen balen balen
ze heeft hem inderdaad verwijderd na aanlijding van een telefoon gesprek, wat nieterg goed was verlopen, helaas.
Ahh dit vind ik echt sneu om te horen voor haar. Juist omdat ze er zoveel goeds mee wilde doen Lieve TS als je dit leest hou de foto's lekker zelf en beschouw het als mooie familiefoto's waar JIJ wel waarde aan hecht!!!